Home / Blog
Blog
Projektowanie doświadczeń – co warto o nim wiedzieć, gdy buduje się markę?
Projektowanie doświadczeń klienta nie polega tylko na tym, by zrobić coś, co go rozbawi czy wzbudzi w nim podziw. Nie polega również wyłącznie na tym, by dawać mu więcej niż oczekuje. Oczywiście bierze się te kwestie pod uwagę, ale są to dodatki. Zanim zaczniemy o...
3 błędy, przez które grupa docelowa nie służy Twojej marce
Co myślisz o marce, która twierdzi, że jej komunikacja jest skierowana do osób w wieku 25–45 lat? Domyślam się, że coś w stylu: „Aha. No i… co dalej?”. No właśnie. Takie „sprecyzowanie”, do kogo swoje komunikaty kieruje marka, wynika najczęściej z jednego z trzech...
Czym jest customer experience?
Gdy konsumenci mają dostęp do niekończącej się liczby produktów i usług, sukces marek nie zależy już wyłącznie od tego, co oferują i w jakiej cenie. Kluczowym czynnikiem staje się doświadczenie klienta (ang. customer experience, CX). Czym jest CX, z czego się składa i...