Powered by Smartsupp

Przekształć swój biznes dzięki Feel Brand Vibe

Stań się love brandem!

Stwórz emocjonalną więź między Twoją marką a odbiorcami. Odkryj, jak strategiczne podejście do doświadczeń klienta może przekształcić Twoją markę i zwiększyć lojalność klientów.

Czy wiesz, że…

  • wywołując u klienta efekt WOW, jego lojalność wobec marki może wzrosnąć aż o 30%?
  • polski konsument wciąż podejmuje decyzje zakupowe kierując się emocjami?
  • emocje są czynnikiem, który w największy stopniu wpływa na zapamiętywalność marki?
  • ludzie chętniej podejmują wyzwania (niż rezygnację) – trzeba tylko zapewnić im odpowiednie warunki?

W Feel brand vibe analizujemy każdy punkt styku klienta z marką, aby zapewnić spójne i pozytywnie emocjonalne doświadczenia na każdym etapie.

Doświadczenie klienta to kluczowy element budowania silnej marki.

 

Emocje, które towarzyszą interakcjom z marką, mają bezpośredni wpływ na jej postrzeganie i decyzje zakupowe klientów. Skuteczna strategia, która uwzględnia emocje, może znacząco zwiększyć sukces biznesowy.

Jak wygląda proces współpracy

l

Brief

Na początku otrzymujesz od nas brief – strategiczny dokument, dzięki któremu będziemy mogli zapoznać się z Twoją marką.

w

Kick-off

Rozmowa, która pozwoli nam skonfrontować założenia marki ze stanem faktycznym.

Z

Uzupełnienie luk

Jeśli okaże się, że założenia Twojej marki są rozbieżne z tym, co jest faktycznie – uzupełnimy to.

Doświadczenia klienta

Przeanalizujemy każdy punkt styku klienta z Twoją marką i opracujemy działania z zakresu doświadczeń klienta.

Wdrożenie

Ostatnim etapem jest stworzenie i wdrożenie zaplanowanych działań.

Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:

podchodzisz do budowy swojej marki w sposób strategiczny i biznesowy

pragniesz nawiązać głębsze, emocjonalne relacje ze swoimi klientami

rozumiesz, że zachwyt wymaga włożenia pracy i czasu

jarasz się tym, co robią i chcą to robić jeszcze lepiej

czerpiesz radość ze sprawiania przyjemności innym

w swojej pracy kierujesz się misją i wyższym celem

To się nie uda, jeśli:

uważasz, że dbanie o doświadczenia i emocje klienta jest zbędnym wydatkiem

nie jesteś osobą otwartą na nietypowe rozwiązania

nie masz w sobie odwagi do próbowania nowego

uważasz, że “dobry produkt sprzeda się sam”

zależy Ci na szybkim zysku, małym kosztem

jesteś zdania, że to co robisz – wystarczy

Wolisz pracować samodzielnie?

Zobacz szkolenia z tworzenia doświadczeń klientów i wpływania na ich zachowania

Wciąż się zastanawiasz,
czy ta usługa jest dla Ciebie?

 

Powiedz nam o swoich obawach! Niech strach przed stworzeniem love brandu nie powstrzymuje Cię od tworzenia pozytywnych doświadczeń klientów.

Zgoda na przetwarzanie danych

15 + 9 =

0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop