Przekształć swój biznes dzięki Feel Brand Vibe

Do it yourself!

Zobacz szkolenia z customer experience.
Dowiedz się, jak funkcjonuje ludzki umysł, jak wywoływać emocje wśród swoich odbiorców i co możesz wprowadzić do komunikacji swojej marki, aby klienci sami o niej dobrze mówili swoim znajomym.

Te szkolenia są dla Ciebie jeśli:

  • chcesz zrozumieć motywacje zakupowe klientów
  • chcesz działać w sposób strategiczny, a nie chaotyczny
  • masz dość wymyślania działań, które nie przynoszą oczekiwanego efektu
  • interesują Cię konkrety i konkretne rozwiązania
  • chcesz się uczyć od osoby z dużą wiedzą i doświadczeniem
  • rozumiesz, że każda marka jest inna, więc kopiowanie rozwiązań innych są stratą czasu

Szkolenia z motywacji zakupowych
i tworzenia doświadczeń klientów

szkolenia wkrótce dostępne

Jak odnosić się do przeszłości klienta

Dowiedz się, jak w komunikacji marki odnosić się do przeszłości klienta, aby wywołać w nim porządane emocje i odnieść się do tych, które wpłyną na oczekiwane postrzeganie Twojego produktu

Marka, która zapada w pamięć

Z tego szkolenia dowiesz się, jak możesz wykorzystać 4 sytuacje, aby Twoja marka na długo zapadła w pamięci (potencjalnym) klientom.

Tego szuka klient

Dowiedz się, jak określać tematy postów i artykułów blogowych, które odpowiadają na potrzeby klientów i zwiększają postrzeganie marki jako lidera na rynku.

Hej, nie przegap informacji
o szkoleniach!

Zapisz się na newsletter, aby otrzymywać powiadomienia o nowych szkoleniach i artykułach,
które pozwolą Ci lepiej zrozumieć Twoich klientów i wpływać na ich doświadczenia zakupowe.

0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop