Przekształć swój biznes dzięki Feel Brand Vibe
Do it
Zobacz szkolenia z customer experience.
Dowiedz się, jak funkcjonuje ludzki umysł, jak wywoływać emocje wśród swoich odbiorców i co możesz wprowadzić do komunikacji swojej marki, aby klienci sami o niej dobrze mówili swoim znajomym.
Te szkolenia są dla Ciebie jeśli:
- chcesz zrozumieć motywacje zakupowe klientów
- chcesz działać w sposób strategiczny, a nie chaotyczny
- masz dość wymyślania działań, które nie przynoszą oczekiwanego efektu
- interesują Cię konkrety i konkretne rozwiązania
- chcesz się uczyć od osoby z dużą wiedzą i doświadczeniem
- rozumiesz, że każda marka jest inna, więc kopiowanie rozwiązań innych są stratą czasu
Szkolenia z motywacji zakupowych
i tworzenia doświadczeń klientów
szkolenia wkrótce dostępne
Jak odnosić się do przeszłości klienta
Dowiedz się, jak w komunikacji marki odnosić się do przeszłości klienta, aby wywołać w nim porządane emocje i odnieść się do tych, które wpłyną na oczekiwane postrzeganie Twojego produktu
Marka, która zapada w pamięć
Z tego szkolenia dowiesz się, jak możesz wykorzystać 4 sytuacje, aby Twoja marka na długo zapadła w pamięci (potencjalnym) klientom.
Tego szuka klient
Dowiedz się, jak określać tematy postów i artykułów blogowych, które odpowiadają na potrzeby klientów i zwiększają postrzeganie marki jako lidera na rynku.
Hej,
o szkoleniach!
Zapisz się na newsletter, aby otrzymywać powiadomienia o nowych szkoleniach i artykułach,
które pozwolą Ci lepiej zrozumieć Twoich klientów i wpływać na ich doświadczenia zakupowe.