Konsultacje

Zmień vibe swojej marki. Wzmocnij markę emocjami i strategicznym podejściem – dokładnie w tych obszarach, które są kluczowe dla rozwoju firmy: konkurencja, produkt, klienci i komunikacja.

Praca oparta na emocjach – bo decyzje to nie tylko logika

Konsultacje jako strategiczny impuls – konkretne działania oparte na wiedzy, danych, badaniach i doświadczeniu

Human-first + data-first – każdy touchpoint wg modelu CX wzmacnia relacje

O czym porozmawiamy

celem konsultacji jest wyłapanie słabych i mocnych stron przedsięwzięcia tak, aby następnie móc stworzyć realny do wykonania plan realizacji pomysłu. Konsultacja nie przyniesie efektu, jeśli nie będziesz otwarty na inny punkt widzenia.

Analiza konkurencji

pozycja Twojej marki względem konkurencji pod kątem wypracowania przewagi strategicznej i komunikacyjnej

Produkt

ocena produktu pod kątem komunikacji i skalowalności przedsięwzięcia

OFERTA

dopasowanie oferty tak, aby przyciągała odpowiednich klientów

POTRZEBY KLIENTÓW

pogłębiona analiza oczekiwań i motywacji odbiorców

Doświadczenia klienta (CX)

analiza punktów styku klienta z marką oraz analiza działań konkurencji

Działania komunikacyjne marki

przyjrzenie się idei, kanałom komunikacji i koszykom tematycznym

Współpraca z influencerami

analiza celów kampanii i doboru osób, które odpowiadają strategii

Wizerunek marki w sieci

analiza wizerunku marki i jej działań oraz komunikacji – social media, strona, SEO, reputacja

Jak to działa

+ Preferowana forma konsultacji: spotkanie video: dzięki temu mogę zobaczyć Twoje reakcje i emocje związane z tym, co słyszysz

+ Konsultacje odbywają się po wybraniu terminu i opłaceniu faktury (płatność z góry)

+ Koszt konsultacji strategicznej: 350 zł netto + 23% VAT / 1 godz

+ Jeśli okaże się, że chcesz, aby konsultacja trwała dłużej – w trakcie konsultacji poproszę o opłacenie nowej faktury

+ Konsultacje odbywają się pon – pt godz. 8 – 15

+ W czasie konsultacji nie przedstawiam oferty współpracy

+ Konsultacje mają charakter coachingu połączonego z mentoringiem. Nie mają natomiast charakteru warsztatów

+ Czas konsultacji wyznaczają umówione wcześniej godziny

+ Konsultacje to bardzo intensywny czas. Przygotuj coś do notowania, picia i zadbaj o to, aby w tym czasie nikt Ci nie przeszkadzał i nie wyrywał się z myśli

Jak to działa

co zawiera każda z opcji

Warsztat 1:1
Marka w 30 dni

Ależ tu się będzie działo! Ogromne tępo, jeszcze więcej pracy i niesamowite efekty! 

W ciągu 30-dniowego sprintu:

  • opracujemy koncepcję Twojej marki (5 dni roboczych)
  • stworzymy identyfikację wizualną (10 dni roboczych)
    • 3 propozycje logo
    • finalne logo w kolorze, czarni, bieli
    • formaty: pion i poziom
    • 3 poprawki
    • przekazanie majątkowych praw autorskich
    • dobór kolorów
    • dobór topografii
    • brand book (PDF z opisem kolorów, typografii, budową znaku)
    • projekt patternu i 8 szablonów do social mediów.
  • stworzymy Twoją responsywną stronę internetową (10 dni roboczych) składającą się z:
    • strony głównej
    • podstrony “o mnie”
    • podstrony “usługi”
    • podstrony “kontakt”
    • podstrony “strony nie znaleziono”
    • podstrony “blog”
    • podstrony “pojedynczy wpis”
    • podstrony “kategoria wpisu”

Od Ciebie poproszę treści i grafiki, które będą miały znaleźć się na stronie. W czasie projektowania strony będziesz mieć możliwość naniesienia dwóch tur poprawek. Jednakże zastrzegamy sobie, że nie stworzymy nic, co jest niezgodne ze sztuką i będzie źle wpływało na odbiór marki. 

Ten miesiąc będzie bardzo intensywny, a jego efekt będzie zależał od… – naszej komunikacji! Tu będą liczyły się przede wszystkim konkrety i jasne dezycje. 100% skupienia, 100% szczerości, 100% otwartości i 100% zaufania.
W przeciwnym razie – to się nie uda. 

Do it yourself

Stwórz swoją markę samodzielnie z delikatną moja pomocą. W DIY czeka na Ciebie kurs przewodnik, w którym opowiadam o tym jak samodzielnie wykonać strategię swojej marki. To, co zrobilibyśmy wspólnie na warsztatach 1:1 – możesz wykonać samodzielnie. Po zrealizowanym szkoleniu i opracowaniu wszystkich elementów swojej marki, zdzwaniamy się na 2 godziny lub wymieniamy 2 wiadomości e-mail, w której porozmawiamy o tym, co stworzyłaś. 
W czasie tej rozmowy podpowiem Ci można ulepszyć i na co jeszcze warto zwrócić uwagę.

Rozmowa lub wymiana korespondencji musiałaby nastąpić nie później niż do 2 tygodni od czasu zakupienia produktu.

Ważne!
Ten materiał dedykowany jest właścicielom marek, którzy chcą samodzielnie przejść przez jej strategię. Nie jest to materiał przeznaczony dla osób, które chcą świadczyć usługi strategiczne. 

Nasza misja

Najtrudniejszy jest zawsze ten pierwszy krok a naszą misją jest sprawić, abyś nie odczuwał strachu, zagubienia ani przytłoczenia.

 

Moje podejście do tworzenia marki jest podobne do tego, którego nauczyłam się w projektowaniu: nie ma „jednej właściwej” drogi, jest tylko Twoja droga! Każda marka, którą tworzę, koncentruje się na uchwyceniu wizji i sedna jej istoty, a moją misją jest stworzenie przestrzeni, w której wszyscy założyciele mogą czuć się wzmocnieni, wspierani i podekscytowani tym, co przyniesie przyszłość .

Joanna Maj

Mówią, że warto

FAQ

Czy oferujecie gwarancję lub zwrot pieniędzy?

Gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań i wykonamy pracę na najwyższym poziomie! Sukces każdego projektu zależy od wspólnej pracy naszego i Twojego zespołu, dlatego nie możemy zagwarantować konkretnych rezultatów ani efektów, ale zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań i wywiążemy się ze wszystkich obowiązków i zadań. W przypadku wszystkich zarezerwowanych projektów obowiązuje zasada braku zwrotu zadatku (25% opłaty za projekt). W przypadku braku porozumienia lub niepowodzenia, zwrócimy jedynie zaliczki wpłacone z góry za nieukończone prace.

Czy oferujecie zniżki?

Nie oferujemy zniżek, ponieważ wszystkie pakiety wyceniamy tak, aby uczciwie wynagrodzić nasz zespół za ich pracę! Czasami jednak oferujemy zniżkę przy rezerwacji usług w pakiecie lub oferujemy szybkie zniżki, aby wypełnić wolne miejsca w ostatniej chwili! Stałym klientom często oferujemy zniżkę za lojalność, która jest naliczana za projekt.

Czego potrzebuję przed rozpoczęciem projektu?

W przypadku projektów koncepcyjnych, strategicznych i brandingowych wystarczy, że będziesz aktywnie dostępny na spotkaniach, będziesz zbierać opinie i komunikować się przez cały tygodniowy proces. Musisz również upewnić się, że dobrze rozumiesz podstawy swojej firmy, takie jak cele, konkurencja, grupa docelowa itp.

W przypadku projektów stron internetowych musisz mieć przygotowaną całą treść, taką jak zdjęcia, produkty i podstawowe informacje, aby zapewnić tekst. Jeśli ich nie masz, użyjemy wypełniaczy, które samodzielne będziesz musiał uzupełnić. Dostarczymy Ci zarys sekcji strony internetowej, abyśmy mogli omówić tekst i podamy Ci wskazówki dotyczące jego wypełnienia. Jeśli prowadzisz markę e-commerce, przygotowanie tekstu i zdjęć produktów znacznie ułatwi nam pracę.

W przypadku materiałów cyfrowych i drukowanych, takich jak opakowania czy treści do mediów społecznościowych, potrzebujemy jedynie specyfikacji, takich jak szablony producenta lub wykrojniki, tekst itp.

Mam już swoją markę, ale chcę zweryfikować jej założenia. Czy to możliwe?

Tak! W tym celu poproszę Cię o przesłanie materiałów związanych ze swoją marką (opis misji, wizji, celu, tożsamości i osobowości marki, analizy SWOT, analizy konkurencji, koszyków tematycznych) a następnie umówimy się na rozmowę, która potrwa max. 3 godziny. W tym czasie porozmawiamy o tym, co dotyczy tworzenia marki oraz jej wizerunku. 
Koszt takiej konsultacji to 4.000 zł netto + 23% VAT. 

0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu