Konsultacje
Zmień vibe swojej marki. Wzmocnij markę emocjami i strategicznym podejściem – dokładnie w tych obszarach, które są kluczowe dla rozwoju firmy: konkurencja, produkt, klienci i komunikacja.
Praca oparta na emocjach – bo decyzje to nie tylko logika
Konsultacje jako strategiczny impuls – konkretne działania oparte na wiedzy, danych, badaniach i doświadczeniu
Human-first + data-first – każdy touchpoint wg modelu CX wzmacnia relacje
O czym porozmawiamy
celem konsultacji jest wyłapanie słabych i mocnych stron przedsięwzięcia tak, aby następnie móc stworzyć realny do wykonania plan realizacji pomysłu. Konsultacja nie przyniesie efektu, jeśli nie będziesz otwarty na inny punkt widzenia.
Analiza konkurencji
pozycja Twojej marki względem konkurencji pod kątem wypracowania przewagi strategicznej i komunikacyjnej
Produkt
ocena produktu pod kątem komunikacji i skalowalności przedsięwzięcia
OFERTA
dopasowanie oferty tak, aby przyciągała odpowiednich klientów
POTRZEBY KLIENTÓW
pogłębiona analiza oczekiwań i motywacji odbiorców
Doświadczenia klienta (CX)
analiza punktów styku klienta z marką oraz analiza działań konkurencji
Działania komunikacyjne marki
przyjrzenie się idei, kanałom komunikacji i koszykom tematycznym
Współpraca z influencerami
analiza celów kampanii i doboru osób, które odpowiadają strategii
Wizerunek marki w sieci
analiza wizerunku marki i jej działań oraz komunikacji – social media, strona, SEO, reputacja
Jak to działa
+ Preferowana forma konsultacji: spotkanie video: dzięki temu mogę zobaczyć Twoje reakcje i emocje związane z tym, co słyszysz
+ Konsultacje odbywają się po wybraniu terminu i opłaceniu faktury (płatność z góry)
+ Koszt konsultacji strategicznej: 350 zł netto + 23% VAT / 1 godz
+ Jeśli okaże się, że chcesz, aby konsultacja trwała dłużej – w trakcie konsultacji poproszę o opłacenie nowej faktury
+ Konsultacje odbywają się pon – pt godz. 8 – 15
+ W czasie konsultacji nie przedstawiam oferty współpracy
+ Konsultacje mają charakter coachingu połączonego z mentoringiem. Nie mają natomiast charakteru warsztatów
+ Czas konsultacji wyznaczają umówione wcześniej godziny
+ Konsultacje to bardzo intensywny czas. Przygotuj coś do notowania, picia i zadbaj o to, aby w tym czasie nikt Ci nie przeszkadzał i nie wyrywał się z myśli
Jak to działa
co zawiera każda z opcji
Warsztat 1:1
7 dni bardzo intensywnej pracy, na końcu której otrzymasz dokument PDF definiujący Twoją markę. Współpraca ma charakter warsztatowy – poproszę Cię o wypełnienie kilku dokumentów, dzięki którym będę mogła słowem i obrazem opisać to, co chcesz stworzyć. Odbędziemy też kilka rozmów z wykorzystaniem kamerki, abym mogła lepiej poznać Ciebie i Twoje emocje względem tworzonej marki. Każda rozmowa będzie miała max. 2 godziny. Główna komunikacja będzie odbywać się drogą mailową.
Dzień 1. Kwestionariusz, rozmowa inauguracyjna i koncepcje kierunku kreatywnego
Zanim zaczniemy, wypełnisz nasz kompleksowy kwestionariusz. Następnie przeprowadzimy rozmowę inauguracyjną, aby omówić projekt i wspólnie przeprowadzić burzę mózgów. Na tym etapie bardzo ważne jest to, abym tak dobrze zrozumiała koncepcję tego, co chcesz stworzyć, jakbym siedziała w Twojej głowie.
Dzień 2. Misja, wizja i cel
Opracujemy to, co jest głównym motorem napędowym Twojej działalności, czyli co, dlaczego i w jakim celu robisz. Dokopiemy się do tego, co wzrusza, co porusza, co sprawia, że Ci się chce. To właśnie ta trójca będzie stanowić fundament love brandu.
Dzień 3. Tożsamość i osobowość marki
Pierwszy etap w tworzeniu komunikacji marki! Od niego będzie zależało to, jak inni będą postrzegać Twoją markę oraz w jaki sposób będziesz się komunikować się z jej klientami. Te działania będą miały też ogromny wpływ na to, jak Twoja marka będzie wyglądać.
Dzień 4. Mocne i słabe strony
Dla nas szklanka zawsze jest do połowy pełna! Wiadomo, zawsze chciałoby się więcej, lepiej, bardziej, ale nie zawsze mamy na to zasoby. Dlatego musimy grać kartami jakie mamy i to właśnie na tych asach będziesz mógł oprzeć swoje działania.
Dzień 5. Analiza konkurencji
Pierwszy krok do wyróżnienia się i zrobienia czegoś lepiej. Analiza konkurencji potrafi wywrócić do góry nogami strategię cenową produktów, styl komunikacji a nawet… – samą nazwę marki. Niesamowite, prawda?
Dzień 6. Koszyki tematyczne
Planujesz pisać newsletter, blog, prowadzić social media? Koszyki tematyczne pomogą Ci nie stracić z oczu Twojego celu komunikacyjnego a także sprawią, że zawsze będziesz wiedzieć o czym mówić. Och, nie ma nic gorszego niż myśl: muszę coś opublikować, ale nie mam pomysłu co…
Dzień 7. Omówienie i oddanie projektu + wskazówki co dalej
I to już koniec nad strategicznymi pracami nad Twoją wymarzoną marką. W czasie tego spotkania przeprowadzę Cię przez cały dokument opowiadający o Twojej marce, powiem Ci jak z nim pracować, w jakich sytuacjach będzie Ci potrzebny i kto powinien mieć do niego wgląd.
Otrzymasz ode mnie również wskazówki co warto zrobić dalej, aby Twoja marka nabrała kolorów i kształtów.
Marka w 30 dni
Ależ tu się będzie działo! Ogromne tępo, jeszcze więcej pracy i niesamowite efekty!
W ciągu 30-dniowego sprintu:
- opracujemy koncepcję Twojej marki (5 dni roboczych)
- stworzymy identyfikację wizualną (10 dni roboczych)
- 3 propozycje logo
- finalne logo w kolorze, czarni, bieli
- formaty: pion i poziom
- 3 poprawki
- przekazanie majątkowych praw autorskich
- dobór kolorów
- dobór topografii
- brand book (PDF z opisem kolorów, typografii, budową znaku)
- projekt patternu i 8 szablonów do social mediów.
- stworzymy Twoją responsywną stronę internetową (10 dni roboczych) składającą się z:
- strony głównej
- podstrony “o mnie”
- podstrony “usługi”
- podstrony “kontakt”
- podstrony “strony nie znaleziono”
- podstrony “blog”
- podstrony “pojedynczy wpis”
- podstrony “kategoria wpisu”
Od Ciebie poproszę treści i grafiki, które będą miały znaleźć się na stronie. W czasie projektowania strony będziesz mieć możliwość naniesienia dwóch tur poprawek. Jednakże zastrzegamy sobie, że nie stworzymy nic, co jest niezgodne ze sztuką i będzie źle wpływało na odbiór marki.
Ten miesiąc będzie bardzo intensywny, a jego efekt będzie zależał od… – naszej komunikacji! Tu będą liczyły się przede wszystkim konkrety i jasne dezycje. 100% skupienia, 100% szczerości, 100% otwartości i 100% zaufania.
W przeciwnym razie – to się nie uda.
Do it yourself
Stwórz swoją markę samodzielnie z delikatną moja pomocą. W DIY czeka na Ciebie kurs przewodnik, w którym opowiadam o tym jak samodzielnie wykonać strategię swojej marki. To, co zrobilibyśmy wspólnie na warsztatach 1:1 – możesz wykonać samodzielnie. Po zrealizowanym szkoleniu i opracowaniu wszystkich elementów swojej marki, zdzwaniamy się na 2 godziny lub wymieniamy 2 wiadomości e-mail, w której porozmawiamy o tym, co stworzyłaś.
W czasie tej rozmowy podpowiem Ci można ulepszyć i na co jeszcze warto zwrócić uwagę.
Rozmowa lub wymiana korespondencji musiałaby nastąpić nie później niż do 2 tygodni od czasu zakupienia produktu.
Ważne!
Ten materiał dedykowany jest właścicielom marek, którzy chcą samodzielnie przejść przez jej strategię. Nie jest to materiał przeznaczony dla osób, które chcą świadczyć usługi strategiczne.
Nasza misja
Najtrudniejszy jest zawsze ten pierwszy krok a naszą misją jest sprawić, abyś nie odczuwał strachu, zagubienia ani przytłoczenia.
Moje podejście do tworzenia marki jest podobne do tego, którego nauczyłam się w projektowaniu: nie ma „jednej właściwej” drogi, jest tylko Twoja droga! Każda marka, którą tworzę, koncentruje się na uchwyceniu wizji i sedna jej istoty, a moją misją jest stworzenie przestrzeni, w której wszyscy założyciele mogą czuć się wzmocnieni, wspierani i podekscytowani tym, co przyniesie przyszłość .
Joanna Maj
Mówią, że warto
FAQ
Czy oferujecie gwarancję lub zwrot pieniędzy?
Gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań i wykonamy pracę na najwyższym poziomie! Sukces każdego projektu zależy od wspólnej pracy naszego i Twojego zespołu, dlatego nie możemy zagwarantować konkretnych rezultatów ani efektów, ale zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań i wywiążemy się ze wszystkich obowiązków i zadań. W przypadku wszystkich zarezerwowanych projektów obowiązuje zasada braku zwrotu zadatku (25% opłaty za projekt). W przypadku braku porozumienia lub niepowodzenia, zwrócimy jedynie zaliczki wpłacone z góry za nieukończone prace.
Czy oferujecie zniżki?
Nie oferujemy zniżek, ponieważ wszystkie pakiety wyceniamy tak, aby uczciwie wynagrodzić nasz zespół za ich pracę! Czasami jednak oferujemy zniżkę przy rezerwacji usług w pakiecie lub oferujemy szybkie zniżki, aby wypełnić wolne miejsca w ostatniej chwili! Stałym klientom często oferujemy zniżkę za lojalność, która jest naliczana za projekt.
Czego potrzebuję przed rozpoczęciem projektu?
W przypadku projektów koncepcyjnych, strategicznych i brandingowych wystarczy, że będziesz aktywnie dostępny na spotkaniach, będziesz zbierać opinie i komunikować się przez cały tygodniowy proces. Musisz również upewnić się, że dobrze rozumiesz podstawy swojej firmy, takie jak cele, konkurencja, grupa docelowa itp.
W przypadku projektów stron internetowych musisz mieć przygotowaną całą treść, taką jak zdjęcia, produkty i podstawowe informacje, aby zapewnić tekst. Jeśli ich nie masz, użyjemy wypełniaczy, które samodzielne będziesz musiał uzupełnić. Dostarczymy Ci zarys sekcji strony internetowej, abyśmy mogli omówić tekst i podamy Ci wskazówki dotyczące jego wypełnienia. Jeśli prowadzisz markę e-commerce, przygotowanie tekstu i zdjęć produktów znacznie ułatwi nam pracę.
W przypadku materiałów cyfrowych i drukowanych, takich jak opakowania czy treści do mediów społecznościowych, potrzebujemy jedynie specyfikacji, takich jak szablony producenta lub wykrojniki, tekst itp.
Mam już swoją markę, ale chcę zweryfikować jej założenia. Czy to możliwe?
Tak! W tym celu poproszę Cię o przesłanie materiałów związanych ze swoją marką (opis misji, wizji, celu, tożsamości i osobowości marki, analizy SWOT, analizy konkurencji, koszyków tematycznych) a następnie umówimy się na rozmowę, która potrwa max. 3 godziny. W tym czasie porozmawiamy o tym, co dotyczy tworzenia marki oraz jej wizerunku.
Koszt takiej konsultacji to 4.000 zł netto + 23% VAT.
