Przekształć swój biznes dzięki Feel Brand Vibe

Wszystko, co chcesz wiedzieć, zanim podejmiesz decyzję

A jeśli nie znajdziesz tu odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie – po prostu napisz do mnie wiadomość. 

Najważniejsze informacje

  • podane poniżej kwoty są orientacyjne, stanowiące najczęściej punkt wyjścia
  • kwota ostateczna zależy od zakresu współprac
  • jeśli masz dobrze opracowaną markę, część punktów będzie można pominąć lub tylko lekko uzupełnić (co wpłynie na obniżenie kwoty usług)
  • współpracę możesz zakończyć na dowolnym etapie, 
  • jest możliwość rozłożenia płatności na raty
  • otrzymasz fakturę z 23% VAT
  • będziesz bezpośrednio kontaktować się z Asią Maj Dubińską (założycielką Feel brand vibe)
  • jeśli jakiejś usługi nie wykonujemy – skoordynujemy współpracę z naszymi zaufanymi partnerami (bez dodatkowych opłat)
  • szczerość, zaufanie i współpraca są kluczowe dla powodzenia projektu
  • pracujemy w typowych godzinach roboczych, bez weekendów
  • komunikujemy się za pośrednictwem Slack’a lub maili.

Stwórz prosperującą markę, która da Ci satysfakcję, zamiast tworzyć sobie miejsce pracy.

Do swojej pracy podchodzimy w sposób odpowiedzialny. Doskonale wiemy, że każda marka jest inna, znajduje się na w innym miejscu i potrzebuje wsparcia w obszarach dla siebie istotnych. 

Poniższe kwoty jak i zakres obowiązków jest poglądowy i opiera się na tworzeniu marki od zera. W zależności od Twoich potrzeb i zasobów, będziemy go modyfikować.

 

i

Umowa

Przed rozpoczęciem współpracy podpisujemy umowę.

Celem umowy jest zabezpieczenie interesów obu stron. Umowa zawiera takie informacje jak:

  • data współpracy
  • zakres współpracy
  • forma i podział płatności
  • kto jest osobą decyzyjną po stronie klienta 
  • zachowanie poufności.
l

Brief

Otrzymasz go po opłaceniu faktury za kick-off.

Należy odesłać go najpóźniej 3 dni przed kick-off.

Czym jest brief?

Dokument PDF, który zawiera najistotniejsze informacje, dzięki którym można poznać zarys marki. Stanowi punkt wyjścia do rozmowy wstępnej oraz dalszej współpracy.

Zawiera takie informacje jak:

  • dane firmy
  • opis marki (i produktów, jeśli posiada, a jeśli nie – to jakie chciałaby posiadać)
  • grupa docelowa
  • najbliższa konkurencja
  • wyróżniki marki
  • pożądany wizerunek

Wypełniony brief należy odesłać przynajmniej dzień przed rozmową, aby mieć czas na zapoznanie się z nim.

Brief otrzymasz tuż przed rozpoczęciem współpracy lub konsultacji. To bardzo ważna część, która stanie się podstawą do dalszych prac. 

Dzięki niemu będę mogła zorientować się, czy to, co czujesz jako twórca marki, ma przełożenie na stan faktyczny. 

Brief pozwoli mi także znaleźć punkty zaczepienia do lepszego poznania branży, w której działasz. A to jest niezbędne do stworzenia skutecznych działań.

w

Kick-off

Koszt: od 2.390 zł netto
Czas pracy: około 15 dni roboczych
W czasie trwania kick-offu jesteśmy w stałym kontakcie.

Na koniec otrzymasz ode mnie raport z analizy.

Kick-off

Rozmowa, która polega na dogłębnym poznaniu stanu wyjściowego marki i Twoich pragnień związanych z marką. Po kick-off powinnam tak dobrze rozumieć i czuć Twoją markę – jak Ty.
Każde następne nasze działanie będzie opierało się na informacjach zebranych w tej części procesu.

Nie musisz się o nic martwić i niczym stresować. Będę zadawała Ci mnóstwo pytań pogłębiających. A jeśli na jakieś pytanie nie będziesz zna odpowiedzi – to dla mnie będzie informacja, że tej części powinniśmy poświęcić więcej uwagi.
Widzisz, nic strasznego!

Choć kick-off przybiera formę rozmowy, dla mnie jest to początek prac strategicznych. Po poznaniu Twojej marki, zrozumieniu problemu, z którym się mierzy – zaczynam szukać jego źródła. Kick-off ma formę spotkania na żywo (zalecane) lub poprzez komunikator online.

W czasie kick-offu:

  • spojrzę na Twoją markę z lotu ptaka,
  • zapoznam się z Twoimi zasobami
  • odbędę z Tobą rozmowę, której celem będzie przekonanie się, jaki potencjał w Tobie drzemie, który będzie można wykorzystać na korzyść marki
  • przeanalizuję spójność strategii marki, marketingowej i komunikacyjnej
  • przyjrzę się sercu marki: jej misji, wizji i celowi
  • zapoznam się z produktami, które oferuje Twoja marka
  • określę najważniejszych konkurentów
  • przeanalizuję grupę docelową
  • określę spójne i rozbieżne ze sobą elementy w obrębie Twojej marki.

 

 

Z

Strategia biznesowa

Koszt: od 2.870 zł netto
Czas pracy: około 10 dni roboczych
W czasie opracowywania strategii biznesowej jesteśmy w stałym kontakcie.

Na koniec otrzymasz ode mnie podsumowanie prac.

Strategia biznesowa

Strategia biznesowa marki to kompleksowy plan działania, który określa cele, kierunki rozwoju oraz metody osiągania sukcesu na rynku.

W kontekście marki, obejmuje:

  • analizę rynku
  • identyfikację grupy docelowej
  • pozycjonowanie marki
  • planowanie działań marketingowych i sprzedażowych.

Dobrze zdefiniowana strategia biznesowa pozwala na skuteczne zarządzanie zasobami, minimalizowanie ryzyka oraz maksymalizowanie zysków.
To fundament, na którym opiera się długoterminowy rozwój i sukces marki.

Marka, aby przynosiła coraz większe dochody – musi się rozwijać. Musi mieć plan zarobków na różne okresy swojej działalności. Strategia biznesowa obejmuje już stricke działania na zachowaniach konsumentów oraz funkcjonowaniu rynku. 

W czasie tworzenia strategii biznesowej:

  • przeanalizuję obecną strategię produktową
  • przeanalizuję, czy w kontekście grupy docelowej warto byłoby coś zmienić, usprawnić, sprawić, że działania będą bardziej dochodowe i długofalowe
  • przeanalizuję zwyczaje klientów w obszarze Twojej działalności
  • przeanalizuję działania konkurencji 
  • maksymalnie wykorzystamy zasoby, którymi dysponujesz
  • wykonamy analizy SWOT, dzięki którym będziemy pracować na możliwych do wykonania działaniach.

 

 

Strategia marki

Koszt: od 4.320 zł netto
Czas pracy: około 15 dni roboczych
W czasie opracowywania strategii marki jesteśmy w stałym kontakcie. Konieczne będzie kilka spotkań.

Na koniec otrzymasz ode mnie podsumowanie prac.

Strategia marki

Na tym etapie realizujemy Twoje marzenie o posiadaniu własnej marki. Tu łączą się wszystkie kropki, dając konkretny obraz.

W czasie tworzenia strategii marki opracujemy:

  • tożsamość marki
  • osobowość marki
  • wizerunek marki
  • jej cel, misję i wizję
  • segmenty klientów
  • doświadczenia klientów
  • materiały, które posłużą do stworzenia identyfikacji wizualnej Twojej marki i (jeśli będziesz potrzebować) strony internetowej, grafik do SM, itp.

Najbardziej niesamowity etap, w którym wszystko, co do tej pory stworzymy – nabiera kolorów i kształtów. Strategia marki to zebranie w całość dotychczasowych działań, które będą stanowiły fundament Twojej przyszłej pracy nad marką w całym jej cyklu istnienia.

W czasie tworzenia strategii marki:

  • określimy osobowość marki
  • określimy motywacje do prowadzenia komunikacji
  • zdefiniujemy cel, wizję i misję marki
  • opracujemy grupy docelowe
  • opracujemy wyróżniki Twojej marki
  • określimy materiały, jakie wzmocnią strategię biznesową 
  • określimy wizerunek marki i sposoby, w jaki może go realizować.

Otrzymasz ode mnie również rekomendacje dotyczące dalszych prac.

 

Strategia komunikacji

Koszt: od 4.700 zł netto
Czas pracy: około 10 dni roboczych
W czasie opracowywania strategii biznesowej jesteśmy w stałym kontakcie.

Na koniec otrzymasz ode mnie podsumowanie prac.

Strategia komunikacji

Strategia komunikacji marki wpływa na percepcję i zaangażowanie klientów.

To kluczowy element budowania wizerunku i relacji z klientami. Polega na zaplanowaniu spójnych działań, których celem jest przekazanie wartości, misji oraz unikalnych cech marki jej odbiorcom.

Dzięki odpowiednio dobranej strategii, marka może skutecznie wyróżnić się na rynku, zbudować zaufanie oraz zwiększyć zaangażowanie klientów.

Na tym etapie określimy:

  • język marki
  • główne hasło marki, które będzie kierunkowskazem do dalszej komunikacji
  • koszyki tematyczne, czyli jakie tematy marka mogłaby poruszać
  • kanały komunikacji

Marka, aby przynosiła coraz większe dochody – musi się rozwijać. Musi mieć plan zarobków na różne okresy swojej działalności. Strategia biznesowa obejmuje już stricke działania na zachowaniach konsumentów oraz funkcjonowaniu rynku. 

W czasie tworzenia strategii biznesowej:

  • określimy BIG IDEA – czyli główne hasło będące spoiwem dalszej komunikacji
  • określę cele i etapy komunikacyjny Twojej marki
  • przeanalizuję komunikację konkurencji
  • określę potencjał komunikacyjny Twojej marki
  • opracuję koszyki tematyczne 
  • dobiorę kanały komunikacyjne

 

 

Doświadczenia klineta

Koszt: od 4.100 zł netto

Na koniec otrzymasz ode mnie podsumowanie prac.

Doświadczenia klienta

Każdy człowiek kieruje się w swoim życiu emocjami. Planując i opracowując doświadczenia klienta w kontakcie z marką, wpływamy na to, co klient powinien myśleć o naszej marce, jakie powinna budzić w nim skojarzenia, jakie emocje wywoływać.

Dzięki zadbaniu o doświadczenia klienta łatwiej:

  • pozyskać lojalnego klineta
  • otrzymać rekomendacje
  • otrzymać feedback
  • wyróżnić swoją markę na rynku
  • stać się love brandem
  • stać się marką będącą pierwszym wyborem.

Doświadczenia klineta tworzy się w oparciu o motywacje i zwyczaje zakupowe grupy docelowej marki.

 Tworzenie doświadczeń klienta obejmuje:

  • analizę obecnej komunikacji marki 
  • wyznaczenie punktów styku klienta z marką
  • analizę konkurencji w zakresie customer experience
  • poznanie rynku 
  • poznanie zwyczajów i motywacji grupy docelowej
  • zaproponowanie rozwiązań, które wpłyną na doświadczenia klienta

 

 

Jeszcze się zastanawiasz, czy warto?

Nie masz już żadnych wątpliwości?

0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop