Przekształć swój biznes dzięki Feel Brand Vibe
Stwórz markę na silnych fundamentach !
Na tym etapie realizujemy Twoje marzenie o posiadaniu własnej marki. Tu łączą się wszystkie kropki, dając konkretny obraz.
Czy wiesz, że…
- marka to nie tylko logo czy nazwa?
- prawdziwa marka buduje lojalność, zaufanie i emocjonalne więzi z klientam?
- to, jak klienci postrzegają Twoją markę, wpływa na ich decyzje zakupowe?
- od sposobu komunikacji Twojej marki zależy komunikacja Twojej konkurencji?
Jak wygląda proces współpracy
Brief
Na początku otrzymujesz brief – strategiczny dokument, umożliwiający zapoznanie się z Tobą i koncepcją Twojej marki.
dowiedz się więcej
Dokument PDF, który zawiera najistotniejsze informacje, dzięki którym można poznać zarys marki. Stanowi punkt wyjścia do rozmowy wstępnej oraz dalszej współpracy.
Zawiera takie informacje jak:
- dane firmy
- opis marki (i produktów, jeśli posiada, a jeśli nie – to jakie chciałaby posiadać)
- grupa docelowa
- najbliższa konkurencja
- wyróżniki marki
- pożądany wizerunek
Wypełniony brief należy odesłać przynajmniej dzień przed rozmową, aby mieć czas na zapoznanie się z nim.
Kick-off
Rozmowa, która pozwoli lepiej poznać Twoje oczekiwania i cele. To jeden z najważniejszych etapów naszej współpracy!
Dowiedz się więcej
Rozmowa, która polega na dogłębnym poznaniu stanu wyjściowego marki i Twoich pragnień związanych z marką. Po kick-off powinnam tak dobrze rozumieć i czuć Twoją markę – jak Ty.
Każde następne nasze działanie będzie opierało się na informacjach zebranych w tej części procesu.
Nie musisz się o nic martwić i niczym stresować. Będę zadawała Ci mnóstwo pytań pogłębiających. A jeśli na jakieś pytanie nie będziesz zna odpowiedzi – to dla mnie będzie informacja, że tej części powinniśmy poświęcić więcej uwagi.
Widzisz, nic strasznego!
Strategia marki
Czas wcielić plany w życie! Nadać im formę i pokazać światu. Strategia marki to punkt wyjścia do wszystkich następnych jej działań.
W konkurencyjnym świecie, gdzie klienci mają dostęp do niezliczonej ilości produktów i usług, wyróżnienie się na rynku i strategiczne działania są kluczowe w budowaniu unikalnej tożsamości, która przyciąga i zatrzymuje klientów.
W czasie tworzenia strategii marki opracujemy:
tożsamość marki
jaka marka jest z punktu widzenia twórcy marki
osobowość marki
nadanie marce ludzkich cech
wizerunek marki
sposób w jaki odbiorcy widzą markę
misję, cel, wizję
odpowiedzenie na pytanie: co, po co i co dalej?
segmenty klientów
potencjalne grupy odbiorców marki
podstawowe działania wpływające na CX
działania, które wpływną na pozytywne doświadczenia klientów i dalsze polecenia
Praca nad strategią mojej marki była doświadczeniem pełnym emocji i satysfakcji. Od samego początku Asia emanowała niezwykłą pozytywnością i ciepłem. Od razu było widać, że naprawdę słucha – nie tylko moich słów, ale też istoty tego, co chciałam przekazać poprzez moją markę. Cały proces przebiegał w atmosferze wzajemnego szacunku i zrozumienia, a ja przez cały czas czułam się wspierana. Asia ma ten rzadki dar uchwycenia Twojej wizji i wyrażenia jej w sposób autentyczny i zgodny z Twoim prawdziwym “ja”. Serdecznie polecam!
Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:
✔ chcesz stworzyć markę w sposób zaplanowany, krok po kroku, aby nie przypominała sera z dziurami
✔ cenisz sobie czas i wiesz, że praca, którą teraz wykonasz, zaowocuje efektywną pracą i działaniami
✔ lubisz pracować w dobrej energii, jesteś osobą otwartą i niekonfliktową
✔ potrafisz współpracować i odpowiedzialnie podchodzisz do pracy
✔ jesteś świadom, że aby marka przynosiła zyski – musi być odpowiednio zaprojektowana
✔ zdajesz sobie sprawę, że budowanie marki, jak i nawiązywanie relacji z odbiorcami to proces
To się nie uda, jeśli:
✔ nie masz teraz czasu na prace nad marką
✔ zależy Ci na szybkich efektach
✔ zależy Ci na “posiadaniu” marki, a nie jej prowadzeniu i rozwoju
✔ nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie: po co mi właściwie ta marka?
✔ chcesz mieć efekt i wyniki, ale nie chcesz się angażować
✔ nie rozumiesz, że marka nie jest Twoim odzwierciedleniem
Stwórz prosperującą markę , która da Ci satysfakcję , zamiast tworzyć sobie miejsce pracy.
Do swojej pracy podchodzimy w sposób odpowiedzialny. Doskonale wiemy, że każda marka jest inna, znajduje się na w innym miejscu i potrzebuje wsparcia w obszarach dla siebie istotnych.
Poniższe kwoty jak i zakres współpracy jest poglądowy i opiera się na tworzeniu marki od zera. W zależności od Twoich potrzeb i zasobów, będziemy go modyfikować.
Umowa
Przed rozpoczęciem współpracy podpisujemy umowę.
Celem umowy jest zabezpieczenie interesów obu stron. Umowa zawiera takie informacje jak:
- data współpracy
- zakres współpracy
- forma i podział płatności
- kto jest osobą decyzyjną po stronie klienta
- zachowanie poufności.
Brief
Otrzymasz go po opłaceniu faktury za kick-off.
Należy odesłać go najpóźniej 3 dni przed kick-off.
Czym jest brief?
Dokument PDF, który zawiera najistotniejsze informacje, dzięki którym można poznać zarys marki. Stanowi punkt wyjścia do rozmowy wstępnej oraz dalszej współpracy.
Zawiera takie informacje jak:
- dane firmy
- opis marki (i produktów, jeśli posiada, a jeśli nie - to jakie chciałaby posiadać)
- grupa docelowa
- najbliższa konkurencja
- wyróżniki marki
- pożądany wizerunek
Wypełniony brief należy odesłać przynajmniej dzień przed rozmową, aby mieć czas na zapoznanie się z nim.
Brief otrzymasz tuż przed rozpoczęciem współpracy lub konsultacji. To bardzo ważna część, która stanie się podstawą do dalszych prac.
Dzięki niemu będę mogła zorientować się, czy to, co czujesz jako twórca marki, ma przełożenie na stan faktyczny.
Brief pozwoli mi także znaleźć punkty zaczepienia do lepszego poznania branży, w której działasz. A to jest niezbędne do stworzenia skutecznych działań.
Kick-off
Koszt: od 2.390,00 zł netto
Czas pracy: około 15 dni roboczych
W czasie trwania kick-offu jesteśmy w stałym kontakcie.
Na koniec otrzymasz ode mnie raport z analizy.
Kick-off
Rozmowa, która polega na dogłębnym poznaniu stanu wyjściowego marki i Twoich pragnień związanych z marką. Po kick-off powinnam tak dobrze rozumieć i czuć Twoją markę – jak Ty.
Każde następne nasze działanie będzie opierało się na informacjach zebranych w tej części procesu.
Nie musisz się o nic martwić i niczym stresować. Będę zadawała Ci mnóstwo pytań pogłębiających. A jeśli na jakieś pytanie nie będziesz zna odpowiedzi – to dla mnie będzie informacja, że tej części powinniśmy poświęcić więcej uwagi.
Widzisz, nic strasznego!
Choć kick-off przybiera formę rozmowy, dla mnie jest to początek prac strategicznych. Po poznaniu Twojej marki, zrozumieniu problemu, z którym się mierzy – zaczynam szukać jego źródła. Kick-off ma formę spotkania na żywo (zalecane) lub poprzez komunikator online.
W czasie kick-offu:
- spojrzę na Twoją markę z lotu ptaka,
- zapoznam się z Twoimi zasobami
- odbędę z Tobą rozmowę, której celem będzie przekonanie się, jaki potencjał w Tobie drzemie, który będzie można wykorzystać na korzyść marki
- przeanalizuję spójność strategii marki, marketingowej i komunikacyjnej
- przyjrzę się sercu marki: jej misji, wizji i celowi
- zapoznam się z produktami, które oferuje Twoja marka
- zapoznam się z najważniejszymi konkurentami
- określę spójne i rozbieżne ze sobą elementy w obrębie Twojej marki.
Strategia marki
Koszt: od 4.552,00 zł netto
Czas pracy: około 15 dni roboczych
W czasie opracowywania strategii marki jesteśmy w stałym kontakcie. Konieczne będzie kilka spotkań.
Na koniec otrzymasz ode mnie podsumowanie prac.
Strategia marki
Na tym etapie realizujemy Twoje marzenie o posiadaniu własnej marki. Tu łączą się wszystkie kropki, dając konkretny obraz.
W czasie tworzenia strategii marki opracujemy:
- tożsamość marki
- osobowość marki
- wizerunek marki
- jej cel, misję i wizję
- segmenty klientów
- doświadczenia klientów
- materiały, które posłużą do stworzenia identyfikacji wizualnej Twojej marki i (jeśli będziesz potrzebować) strony internetowej, grafik do SM, itp.
Najbardziej niesamowity etap, w którym wszystko, co do tej pory stworzymy - nabiera kolorów i kształtów. Strategia marki to zebranie w całość dotychczasowych działań, które będą stanowiły fundament Twojej przyszłej pracy nad marką w całym jej cyklu istnienia.
W czasie tworzenia strategii marki:
- określimy osobowość marki
- określimy motywacje do prowadzenia komunikacji
- zdefiniujemy cel, wizję i misję marki
- opracujemy grupy docelowe
- opracujemy wyróżniki Twojej marki
- określimy materiały, jakie wzmocnią strategię biznesową
- określimy wizerunek marki i sposoby, w jaki może go realizować.
Otrzymasz ode mnie również rekomendacje dotyczące dalszych prac.
Najważniejsze informacje
- podane poniżej kwoty są orientacyjne, stanowiące najczęściej punkt wyjścia
- kwota ostateczna zależy od zakresu współprac
- jeśli masz dobrze opracowaną markę, część punktów będzie można pominąć lub tylko lekko uzupełnić (co wpłynie na obniżenie kwoty usług)
- współpracę możesz zakończyć na dowolnym etapie,
- jest możliwość rozłożenia płatności na raty
- otrzymasz fakturę z 23% VAT
- będziesz bezpośrednio kontaktować się z Asią Maj Dubińską (założycielką Feel brand vibe)
- jeśli jakiejś usługi nie wykonujemy – skoordynujemy współpracę z naszymi zaufanymi partnerami (bez dodatkowych opłat)
- szczerość, zaufanie i współpraca są kluczowe dla powodzenia projektu
- pracujemy w typowych godzinach roboczych, bez weekendów
- komunikujemy się za pośrednictwem Slack’a lub maili.