Przekształć swój biznes dzięki Feel Brand Vibe

Stwórz markę na silnych fundamentach!

Misją Feel brand vibe jest budowanie strategii, które wzmacniają tożsamość marki i zwiększają jej widoczność na rynku.

Czy wiesz, że…

  • marka to nie tylko logo czy nazwa?
  • prawdziwa marka buduje lojalność, zaufanie i emocjonalne więzi z klientam?
  • to, jak klienci postrzegają Twoją markę, wpływa na ich decyzje zakupowe?
  • od sposobu komunikacji Twojej marki zależy komunikacja Twojej konkurencji?

W Feel brand vibe kierujemy się myślą, że marka, to coś więcej niż kreacja. To całość doświadczeń, emocji i percepcji, jakie klienci mają w stosunku do Twojej firmy.

W konkurencyjnym świecie, gdzie klienci mają dostęp do niezliczonej ilości produktów i usług, wyróżnienie się na rynku i strategiczne działania są kluczowe w budowaniu unikalnej tożsamości, która przyciąga i zatrzymuje klientów.

Jak wygląda proces współpracy

l

Brief

Na początku otrzymujesz brief – strategiczny dokument, umożliwiający zapoznanie się z Tobą i koncepcją Twojej marki.

w

Kick-off

Rozmowa, która pozwoli lepiej poznać Twoje oczekiwania i cele. To jeden z najważniejszych etapów naszej współpracy!

Z

Strategia biznesowa

Na podstawie Twojej wizji marki, zostanie opracowany plan Twoich produktów i usług tak, aby generowały jeszcze większy dochód.

Strategia marki

Czas wcielić plany w życie! Nadać im formę, kolor i pokazać światu. Opracujemy tożsamość Twojej marki, grupy docelowe, itp.

Strategia komunikacji

Pomogę Ci opracować strategię komunikacji, abyś nigdy nie zadał(a) sobie pytania: o czym mam pisać?

Powyższe terminy brzmią Ci obco?

Hej, nie przerażaj się! To wszystko tylko tak poważnie brzmi. Poniżej znajdziesz opisy poszczególnych etapów i ich znaczenie dla powodzenia marki.

Brief

Dokument PDF, który zawiera najistotniejsze informacje, dzięki którym można poznać zarys marki. Stanowi punkt wyjścia do rozmowy wstępnej oraz dalszej współpracy.

Zawiera takie informacje jak:

  • dane firmy
  • opis marki (i produktów, jeśli posiada, a jeśli nie – to jakie chciałaby posiadać)
  • grupa docelowa
  • najbliższa konkurencja
  • wyróżniki marki
  • pożądany wizerunek

Wypełniony brief należy odesłać przynajmniej dzień przed rozmową, aby mieć czas na zapoznanie się z nim.

Kick-off

Rozmowa, która polega na dogłębnym poznaniu stanu wyjściowego marki i Twoich pragnień związanych z marką. Po kick-off powinnam tak dobrze rozumieć i czuć Twoją markę – jak Ty.
Każde następne nasze działanie będzie opierało się na informacjach zebranych w tej części procesu.

Nie musisz się o nic martwić i niczym stresować. Będę zadawała Ci mnóstwo pytań pogłębiających. A jeśli na jakieś pytanie nie będziesz zna odpowiedzi – to dla mnie będzie informacja, że tej części powinniśmy poświęcić więcej uwagi.
Widzisz, nic strasznego!

Strategia biznesowa

Strategia biznesowa marki to kompleksowy plan działania, który określa cele, kierunki rozwoju oraz metody osiągania sukcesu na rynku.

W kontekście marki, obejmuje:

  • analizę rynku
  • identyfikację grupy docelowej
  • pozycjonowanie marki
  • planowanie działań marketingowych i sprzedażowych.

Dobrze zdefiniowana strategia biznesowa pozwala na skuteczne zarządzanie zasobami, minimalizowanie ryzyka oraz maksymalizowanie zysków.
To fundament, na którym opiera się długoterminowy rozwój i sukces marki.

Strategia marki

Na tym etapie realizujemy Twoje marzenie o posiadaniu własnej marki. Tu łączą się wszystkie kropki, dając konkretny obraz.

W czasie tworzenia strategii marki opracujemy:

  • tożsamość marki
  • osobowość marki
  • wizerunek marki
  • jej cel, misję i wizję
  • segmenty klientów
  •  doświadczenia klientów
  • materiały, które posłużą do stworzenia identyfikacji wizualnej Twojej marki i (jeśli będziesz potrzebować) strony internetowej, grafik do SM, itp.
Strategia komunikacji

Strategia komunikacji marki wpływa na percepcję i zaangażowanie klientów.

To kluczowy element budowania wizerunku i relacji z klientami. Polega na zaplanowaniu spójnych działań, których celem jest przekazanie wartości, misji oraz unikalnych cech marki jej odbiorcom.

Dzięki odpowiednio dobranej strategii, marka może skutecznie wyróżnić się na rynku, zbudować zaufanie oraz zwiększyć zaangażowanie klientów.

Na tym etapie określimy:

  • język marki
  • główne hasło marki, które będzie kierunkowskazem do dalszej komunikacji
  • koszyki tematyczne, czyli jakie tematy marka mogłaby poruszać
  • kanały komunikacji

Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:

chcesz stworzyć markę w sposób zaplanowany, krok po kroku, aby nie przypominała sera z dziurami

cenisz sobie czas i wiesz, że praca, którą teraz wykonasz, zaowocuje efektywną pracą i działaniami

lubisz pracować w dobrej energii, jesteś osobą otwartą i niekonfliktową

potrafisz współpracować i odpowiedzialnie podchodzisz do pracy

jesteś świadom, że aby marka przynosiła zyski – musi być odpowiednio zaprojektowana

zdajesz sobie sprawę, że budowanie marki, jak i nawiązywanie relacji z odbiorcami to proces

To się nie uda, jeśli:

nie masz teraz czasu na prace nad marką

zależy Ci na szybkich efektach

zależy Ci na “posiadaniu” marki, a nie jej prowadzeniu i rozwoju

nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie: po co mi właściwie ta marka?

chcesz mieć efekt i wyniki, ale nie chcesz zainwestować pieniędzy

nie rozumiesz, że marka nie jest Twoim odzwierciedleniem

Wolisz pracować samodzielnie?

Zobacz szkolenia ze strategicznego tworzenia marki – od strategii biznesowej po spójną komunikację

Wciąż się zastanawiasz,
czy ta usługa jest dla Ciebie?

 

Powiedz nam o swoich obawach! Niech strach przed stworzeniem marki i pracą nad nią nie powstrzymuje Cię od spełnienia marzeń.

Zgoda na przetwarzanie danych

13 + 6 =

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu