WYBIERZ IDEALNY PLAN

Już więcej nie zastanawiaj się, co pisać, co publikować i czy to pasuje do Twojej marki.

To nie czas na sprint. To czas na delikatne stawianie kroków jeden za drugim. Komunikacja bez określonego celu to tylko zbiór informacji i ciekawostek. Aby marka realizowała swoje cele biznesowe – potrzebna jest odpowiednia strategia i plan.

Jak komunikować się będzie Twoja marka?

WARSZTAT 1:1

17.440 zł + 23% VAT

Łączymy to co kreatywne z analityką, czyli: design thinking z elementami coachingu + twarde dane i raporty. W ciągu spotkań (po max. 2 godz) opracujemy podstawową strategię komunikacji, która wesprze Twoją markę w realizacji jej celów biznesowych. Czeka nas tu dużo pracy i buszowania po raportach!

KOMUNIKACJA 91 DNI

od 43.000 zł + 23% VAT

Rozłóżmy komunikację na czynniki pierwsze! Ta długofalowa współpraca obejmuje stworzenie fundamentów komunikacji Twojej marki ORAZ plan działań komunikacyjnych na następny miesiąc. Przyjrzyjmy się Twoim planom i zacznijmy wspierać ich realizację komunikacją. 

DIY

5.640 zł + 23% VAT

Opracuj swoją własną strategię komunikacji jak PR-owiec. 
Z tego szkolenia dowiesz się jak ja tworzę strategię komunikacji dla moich klientów. Kiedy już opracujesz komunikację dla swojej marki – będziemy mogli przegadać ją na 2 godzinnym spotkaniu. 

{ Twoja strateżka, Asia }

Moją misją jest sprawić, aby praca nad Twoją marką dawała Ci radość !

Moje podejście do tworzenia marki jest podobne do tego, którego nauczyłam się w projektowaniu: nie ma „jednej właściwej” drogi, jest tylko Twoja droga! Każda marka, którą tworzę, koncentruje się na uchwyceniu wizji i sedna jej istoty, a moją misją jest stworzenie przestrzeni, w której wszyscy założyciele, mogą czuć się wzmocnieni, wspierani i podekscytowani tym, co przyniesie przyszłość .

Joanna Maj

Jak to działa

7 dni bardzo intensywnej pracy, na końcu której otrzymasz dokument PDF wskazujący kierunek komunikacji Twojej marki. Współpraca ma charakter warsztatowy – poproszę Cię o wypełnienie kilku dokumentów, dzięki którym będę mogła lepiej poznać Twoją markę i jej cele oraz wyzwania przed jakimi stoi. Odbędziemy też kilka rozmów z wykorzystaniem kamerki, abym mogła lepiej poznać Ciebie i Twoje emocje względem tworzonej komunikacji marki. Każda rozmowa będzie miała max. 2 godziny. Główna komunikacja będzie odbywać się drogą mailową.

Dzień 1. Kwestionariusz, rozmowa inauguracyjna i koncepcje kierunku kreatywnego

Zanim zaczniemy, wypełnisz nasz kompleksowy kwestionariusz. Następnie przeprowadzimy rozmowę inauguracyjną, aby omówić projekt i wspólnie przeprowadzić burzę mózgów. Na tym etapie bardzo ważne jest to, abyśmy dobrze ustalili jakie są cele wizerunkowe oraz biznesowe Twojej marki. Ta rozmowa to klucz do powodzenia dalszej współpracy!

Dzień 2. Komunikacja konkurencji

Przeanalizujemy sposób komunikacji Twojej marki i rozłożymy ją na czynniki drugie. 

Dzień 3. Język komunikacji

Na tym spotkaniu ustalimy Twoja marka mogłaby komunikować się z jej odbiorcami oraz jaką rolę będzie pełniła w ich codziennym lub biznesowym życiu.

Dzień 4. BIG IDEA

Według mnie to najważniejszym moment w projektowaniu komunikacji marki! Na tym spotkaniu wspólnie opracujemy hasło, które będzie parasolem do strategii komunikacji Twojej marki. To też jeden z najbardziej ekscytujących momentów!

Dzień 5. Kanały komunikacji

Komunikacja ma wtedy sens, kiedy trafia do odpowiednich ludzi. A gdzie Ci ludzie są? O tym właśnie będziemy rozmawiać. 

Dzień 6. Koszyki tematyczne

Opracujemy koszyki tematyczne dla Twojej działalności oraz pokażę Ci, jak wykorzystać je w realizacji Twojej strategii komunikacji. Dzięki temu już nigdy nie będziesz zastanawiać się o czym by tu dziś powiedzieć, co opublikować…?

Dzień 7. Omówienie i oddanie projektu + wskazówki co dalej

I to już koniec nad strategicznymi pracami nad Twoją wymarzoną marką. W czasie tego spotkania przeprowadzę Cię przez cały dokument opowiadający o komunikacji Twojej marki, powiem Ci jak z nim pracować, w jakich sytuacjach będzie Ci potrzebny i kto powinien mieć do niego wgląd.

Komunikacja 91 dni to projekt zakładający współpracę na minimum 4 miesiące. W tym czasie opracujemy podstawową strategię komunikacji Twojej marki (zakres warsztatów 1:1) A TAKŻE przeprowadzimy dwugodzinną rozmowę dotyczącą możliwości stworzenia pozytywnych doświadczeń klientów i przygotujemy plan komunikacji na 91 dni – Ty wybierasz, które to będą miesiące.

To, co jest bardzo ważne w czasie trwania współpracy to nasz stały kontakt. Komunikacja musi być dostosowana do Twoich możliwości oraz planów. Pamiętaj, że Ty nie jesteś marką. Komunikacja ma wspierać cele Twojej działalności i budzić porządane emocje u potencjalnych klientów. 

W czasie współpracy skupiamy się tylko i wyłącznie na strategii i planie! Współpraca nie obejmuje realizacji strategii (tworzenia materiałów, publikacji, kontaktu z podwykonawcami, opracowywaniem scenariusz, itp).

Stwórz komunikację swojej marki samodzielnie z moja pomocą. W DIY czeka na Ciebie kurs przewodnik, w którym opowiadam o tym jak samodzielnie wykonać strategię komunikacji marki na 365 dni. To, co zrobilibyśmy wspólnie na warsztatach 1:1 – możesz wykonać samodzielnie. Po zrealizowanym szkoleniu i opracowaniu wszystkich elementów komunikacji swojej marki, zdzwaniamy się na 2 godziny lub wymieniamy 2 wiadomości e-mail, w której porozmawiamy o tym, co stworzyłaś. 
W czasie tej rozmowy podpowiem Ci można ulepszyć i na co jeszcze warto zwrócić uwagę.

Rozmowa lub wymiana korespondencji musiałaby nastąpić nie później niż do 2 tygodni od czasu zakupienia produktu.

Ważne!
Ten materiał dedykowany jest właścicielom marek, którzy chcą samodzielnie przejść przez jej strategię. Nie jest to materiał przeznaczony dla osób, które chcą świadczyć usługi strategiczne. 

 

Czy wiesz, że…

  • komunikacja to nie tylko słowa, ale całokształt komunikatów werbalnych i niewerbalnych marki?
  • silna marka buduje lojalność, zaufanie i emocjonalne więzi z klientam?
  • to, jak klienci postrzegają Twoją działalność, wpływa na ich decyzje zakupowe?
  • od sposobu komunikacji Twojej marki zależy komunikacja Twojej konkurencji?

Strategia komunikacji marki wpływa na percepcję i zaangażowanie klientów.

To kluczowy element budowania wizerunku i relacji z klientami. Polega na zaplanowaniu spójnych działań, których celem jest przekazanie wartości, misji oraz unikalnych cech marki jej odbiorcom.

Dzięki odpowiednio dobranej strategii, marka może skutecznie wyróżnić się na rynku, zbudować zaufanie oraz zwiększyć zaangażowanie klientów.

Poczuj to co oni!

Czy oferujecie gwarancję lub zwrot pieniędzy?

Gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań i wykonamy pracę na najwyższym poziomie! Sukces każdego projektu zależy od wspólnej pracy naszego i Twojego zespołu, dlatego nie możemy zagwarantować konkretnych rezultatów ani efektów, ale zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań i wywiążemy się ze wszystkich obowiązków i zadań. W przypadku wszystkich zarezerwowanych projektów obowiązuje zasada braku zwrotu zadatku (25% opłaty za projekt). W przypadku braku porozumienia lub niepowodzenia, zwrócimy jedynie zaliczki wpłacone z góry za nieukończone prace.

Czy oferujecie zniżki?

Nie oferujemy zniżek, ponieważ wszystkie pakiety wyceniamy tak, aby uczciwie wynagrodzić nasz zespół za ich pracę! Czasami jednak oferujemy zniżkę przy rezerwacji usług w pakiecie lub oferujemy szybkie zniżki, aby wypełnić wolne miejsca w ostatniej chwili! Stałym klientom często oferujemy zniżkę za lojalność, która jest naliczana za projekt.

Czego potrzebuję przed rozpoczęciem projektu?

W przypadku projektów koncepcyjnych i strategicznych wystarczy, że będziesz aktywnie dostępny na spotkaniach, będziesz zbierać opinie i komunikować się przez cały tygodniowy proces. Musisz również upewnić się, że dobrze rozumiesz podstawy swojej firmy, takie jak cele, konkurencja, grupa docelowa itp.

Celem każdej komunikacji jest wsparcie realizacji celu biznesowego. Bez dobrze opracowanych fundamentów marki – trudno jest prowadzić komunikację, a jeszcze trudniej o realizację celów. Dlatego tak ważne jest, abyś doskonale miał opracowaną markę i rozumiał skąd pochodzą te założenia. 

Mam już swoją markę, ale chcę zweryfikować jej komunikację. Czy to możliwe?

Tak! W tym celu poproszę Cię o przesłanie materiałów związanych ze swoją marką (opis misji, wizji, celu, tożsamości i osobowości marki, analizy SWOT, analizy konkurencji, koszyków tematycznych, kanałów komunikacji z przyporządkowaną grupą docelową, BIG IDEA z wyjaśnieniem dlaczego tak…) a następnie umówimy się na rozmowę, która potrwa max. 3 godziny. W tym czasie porozmawiamy o tym, co dotyczy tworzenia komunikacji marki oraz jej wizerunku i doświadczeń klienta.
Koszt takiej konsultacji to 5.000 zł netto + 23% VAT. 

0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu