WYBIERZ IDEALNY PLAN
Identyfikacja wizualna, która oddaje tożsamość marki
Chcesz mieć identyfikację wizualną, która nie tylko wyróżni Twoją markę na tle konkurencji, ale będzie też zachwycać i przekazywać emocje?
Jesteś w dobrym miejscu!
Od czego zaczynamy?
LOGO
2.870 zł + 23% VAT
- 3 propozycje logo
- finalne logo w kolorze, czarni, bieli
- formaty: pion i poziom
- 3 poprawki
- przekazanie majątkowych praw autorskich
IW NA START
3.420 zł + 23% VAT
- pakiet “Logo”
- dobór kolorów
- dobór topografii
- brand book (PDF z opisem kolorów, typografii, budową znaku)
IW PRO
4.740 zł + 23% VAT
- pakiet “na start”
- 3 dodatkowych projekty:
- wizytówka
- papier firmowy
- pattern
- baner
- szablony do SM
8+8, czyli 8 grafik na posty, 8 grafik na relację, przygotowane w szablonach do edycji w Canvie lub Adobe – do wyboru Klienta
do indywidualnej wyceny
{Twoja strateżka, Asia}
Moją misją jest sprawić, aby praca nad Twoją marką dawała Ci radość !
„W modzie nie chodzi o spoglądanie wstecz. Moda zawsze opiera się na patrzeniu naprzód”. Anna Wintour;
I właśnie takie identyfikacje wizualne tworzymy – odważne, wyróżniające się, oddające tożsamość i charakter marki.
W sercu Feel brand vibe są dobre, pozytywne emocje. Te emocje przekładamy na projekty w taki sposób, aby zachwycały właścicieli marek i zapadały w pamięci grupie docelowej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania, a przeszłość zostawiamy za sobą.
Świat nie potrzebuje więcej marek bez wyrazu. Zgadzasz się z nam?
Joanna Maj
Projekt identyfikacji wizualnej oraz opakowań na kawy, dla małej palarni kaw i kawiarni w jednym.
Wyzwaniem było połączenie prostoty, minimalizmu oraz elegancji, na czym zależało klientce. Zostały wykorzystane bardzo proste, obłe kształty, a jednocześnie nowoczesny font i energetyczna kolorystyka.
Seria opakowań inspirowana była krajobrazami państw, z których pochodził konkretna kawa, przez co finalnie otrzymaliśmy abstrakcyjne mini obrazy kompozycyjne.






Projekt packagingu oraz logo dla serii eleganckich perfum kierowanych do klienta z segmentu premium. Za inspirację posłużył mocny, drzewny, unisexowy zapach.
Wykorzystanie tylko czerni i bieli podkreśla elegancję, a font użyty w logo wzbogaca całą identyfikację. Dodatkowo zostały stworzone formy szumowe, czarno-białe, które odnoszą się do perfum w formie ciekłej - czyli plamy.






Pragnieniem klienta, było kojarzenie marki z dobrym, wakacyjnym vibem, z luzem, lekkością, odpoczynkiem oraz czerpaniem świetnej zabawy ze sportu. Wyzwaniem w tym projekcie było połączenie żywiołów związanych z surfingiem: wodą, piaskiem i wiatrem.
W projekcie został zastosowany lekki, rysowany sygnet oraz retro typografia, oraz kolory kojarzące się z plażą, wspomnianymi żywiołami oraz wakacyjnym, przyjaznym vibem.










Marka Techrise - w skrócie TR, to marka z sektora informatycznego, zajmującego się administracją sieci.
Identyfikacja wizualna posiada w sygnecie twist, który nawiązuje do skrótu nazwy marki, a równocześnie nawiązuje do branży marki - IT. Jest to bardzo prosta, a zarazem nowoczesna identyfikacja oparta na prostym designsystemie.
Z elementów logo został również stworzony pattern, który wzbogaca grafiki w social mediach oraz na materiałach marketingowych.






Secca to marka sprzedająca naturalne suszone bukiety. Wyróżnikiem marki jest pokazywanie w social mediach procesów powstawania takich bukietów oraz filmów, które wyróżniają się naturalnością, spokojem, domem, ekologią.
Z uwagi na dominujące cechy marki, identyfikacja wizualna jest bardzo delikatna, spokojna, kwiatowa i retro, zaczynając od logo, a kończąc na czarno-białych kolażach zastosowanych w materiałach marketingowych.








Highlight to duet dziewczyn, który przyszedł po „tylko logo” :), a w rezultacie odświeżyliśmy cały wizerunek marki poprzez proste, minimalistyczne logo, nawiązujące do ich branży.
Poprzez logo chcieliśmy wyróżnić markę na tle konkurencji związanej z filmem i kinematografią, a prosty, charakterystyczny znak nawiązuje do światła i cienia, czyli elementów, którymi dziewczyny operują na co dzień, tworząc warsztaty i wykonując sesje dla klientów.
Kolorystyka została zachowana z pierwowzoru social mediów marki, aby uniknąć dezorientacji dotychczasowych odbiorców i klientów marki.




Identyfikacja wizualna jest bardzo prosta i kobieca co podkreśla wybrana kolorystyka. Oprawa graficzna marki wywołuje skojarzenie z mocą, a zarazem podkreśla delikatność kobiecej natury. Kolory mocno współgrają z opakowaniami produktów oraz z social mediami marki.








Poczuj to co oni!
Czy oferujecie gwarancję lub zwrot pieniędzy?
Gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań i wykonamy pracę na najwyższym poziomie! Sukces każdego projektu zależy od wspólnej pracy naszego i Twojego zespołu, dlatego nie możemy zagwarantować konkretnych rezultatów ani efektów, ale zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań i wywiążemy się ze wszystkich obowiązków i zadań. W przypadku wszystkich zarezerwowanych projektów obowiązuje zasada braku zwrotu zadatku (25% opłaty za projekt). W przypadku braku porozumienia lub niepowodzenia, zwrócimy jedynie zaliczki wpłacone z góry za nieukończone prace.
Czy oferujecie zniżki?
Nie oferujemy zniżek, ponieważ wszystkie pakiety wyceniamy tak, aby uczciwie wynagrodzić nasz zespół za ich pracę! Czasami jednak oferujemy zniżkę przy rezerwacji usług w pakiecie lub oferujemy szybkie zniżki, aby wypełnić wolne miejsca w ostatniej chwili! Stałym klientom często oferujemy zniżkę za lojalność, która jest naliczana za projekt.
Czego potrzebuję przed rozpoczęciem projektu?
W przypadku projektów koncepcyjnych i strategicznych wystarczy, że będziesz aktywnie dostępny na spotkaniach, będziesz zbierać opinie i komunikować się przez cały tygodniowy proces. Musisz również upewnić się, że dobrze rozumiesz podstawy swojej firmy, takie jak cele, konkurencja, grupa docelowa itp.
Celem każdej komunikacji jest wsparcie realizacji celu biznesowego. Bez dobrze opracowanych fundamentów marki – trudno jest prowadzić komunikację, a jeszcze trudniej o realizację celów. Dlatego tak ważne jest, abyś doskonale miał opracowaną markę i rozumiał skąd pochodzą te założenia.
Mam już swoją markę, ale chcę zweryfikować jej komunikację. Czy to możliwe?
Tak! W tym celu poproszę Cię o przesłanie materiałów związanych ze swoją marką (opis misji, wizji, celu, tożsamości i osobowości marki, analizy SWOT, analizy konkurencji, koszyków tematycznych, kanałów komunikacji z przyporządkowaną grupą docelową, BIG IDEA z wyjaśnieniem dlaczego tak…) a następnie umówimy się na rozmowę, która potrwa max. 3 godziny. W tym czasie porozmawiamy o tym, co dotyczy tworzenia komunikacji marki oraz jej wizerunku i doświadczeń klienta.
Koszt takiej konsultacji to 5.000 zł netto + 23% VAT.