WYBIERZ IDEALNY PLAN
Niech Twoja marka będzie wyborem #1 dzięki emocjom
Doświadczenie klienta to
Stwórz emocjonalną więź między Twoją marką a odbiorcami. Odkryj, jak strategiczne podejście do doświadczeń klienta może przekształcić Twoją markę w love brand i zwiększyć lojalność klientów.
Jak zaprojektujemy emocje?
WARSZTAT 1:1
od 8.130 zł + 23% VAT
Niech się zadzieje emocjonalna magia! Przyjrzymy się wszystkim punktom styku Twojej marki z klientami i zobaczymy co można zrobić lepiej, aby wywołać w nich pożądane emocje. Przyjrzymy się też konkurencji, ich działaniom i wspólnie zastanowimy się, co możemy zrobić lepiej.
DIY
2.774 zł + 23% VAT
Och, co to za materiał! Zoabcz najwspanialsze szkolenie, w którym opowiadam o tym jak projektuję dośwaidczenia klientów z różnych dziedzin.
Niech będzie dla Ciebie inspiracją, jak samodzielnie zaprojektować wspaniałe doświadczenia swoich klientów a później spotkajmy się na dwugodzinnej konsultacji i wyciśnijmy z tego jeszcze więcej!
{Twoja strateżka, Asia}
Moją misją jest sprawić, aby praca nad Twoją marką dawała Ci radość !
Moje podejście do tworzenia marki jest podobne do tego, którego nauczyłam się w projektowaniu: nie ma „jednej właściwej” drogi, jest tylko Twoja droga! Każda marka, którą tworzę, koncentruje się na uchwyceniu wizji i sedna jej istoty, a moją misją jest stworzenie przestrzeni, w której wszyscy założyciele, mogą czuć się wzmocnieni, wspierani i podekscytowani tym, co przyniesie przyszłość .
Joanna Maj
Jak to działa
7 dni bardzo intensywnej pracy, na końcu której otrzymasz dokument PDF wskazujący kierunek komunikacji Twojej marki. Współpraca ma charakter warsztatowy – poproszę Cię o wypełnienie kilku dokumentów, dzięki którym będę mogła lepiej poznać Twoją markę i jej cele oraz wyzwania przed jakimi stoi. Odbędziemy też kilka rozmów z wykorzystaniem kamerki, abym mogła lepiej poznać Ciebie i Twoje emocje względem tworzonej komunikacji marki. Każda rozmowa będzie miała max. 2 godziny. Główna komunikacja będzie odbywać się drogą mailową.
Dzień 1. Kwestionariusz, rozmowa inauguracyjna i koncepcje kierunku kreatywnego
Zanim zaczniemy, wypełnisz nasz kompleksowy kwestionariusz. Następnie przeprowadzimy rozmowę inauguracyjną, aby omówić projekt i wspólnie przeprowadzić burzę mózgów. Na tym etapie bardzo ważne jest to, abyśmy dobrze ustalili jakie są cele i możliwości Twojej firmy.
Dzień 2. Wyznaczenie punktów styku klientów z Twoją marką
Dzień 3. Określenie pożądanych emocji i celów
Dzień 4. Analiza konkurencji
Dzień 5. Poznanie zwyczajów i motywów klientów
Dzień 6. Wprowadzenie działań wzmacniających pozytywne emocje
Dzień 7. Opracowanie koncepcji wywoływania pozytywnego odbioru marki
Dzień 8. Omówienie i oddanie projektu + wskazówki co dalej
W DIY czeka na Ciebie kurs przewodnik, w którym opowiadam o tym jak samodzielnie wykonać dokonać analizy doświadczeń klientów i wprowadzić dzialania, które by je wzmocniły. To, co zrobilibyśmy wspólnie na warsztatach 1:1 – możesz wykonać samodzielnie.
Po zrealizowanym szkoleniu i opracowaniu wszystkich elementów wpływających na doświadczenia klientów, zdzwaniamy się na 2 godziny lub wymieniamy 2 wiadomości e-mail, w której porozmawiamy o tym, co stworzyłaś.
W czasie tej rozmowy podpowiem Ci można ulepszyć i na co jeszcze warto zwrócić uwagę.
Rozmowa lub wymiana korespondencji musiałaby nastąpić nie później niż do 2 tygodni od czasu zakupienia produktu.
Ważne!
Ten materiał dedykowany jest właścicielom marek, którzy chcą samodzielnie przejść przez jej strategię. Nie jest to materiał przeznaczony dla osób, które chcą świadczyć usługi strategiczne.
Czy wiesz, że…
- wywołując u klienta efekt WOW, jego lojalność wobec marki może wzrosnąć aż o 30%?
- polski konsument wciąż podejmuje decyzje zakupowe kierując się emocjami?
- emocje są czynnikiem, który w największy stopniu wpływa na zapamiętywalność marki?
- ludzie chętniej podejmują wyzwania (niż rezygnację) – trzeba tylko zapewnić im odpowiednie warunki?
Emocje, które towarzyszą interakcjom z marką, mają bezpośredni wpływ na jej postrzeganie i decyzje zakupowe klientów. Skuteczna strategia, która uwzględnia emocje, może znacząco zwiększyć sukces biznesowy.
W
Poczuj to co oni!
Czy oferujecie gwarancję lub zwrot pieniędzy?
Gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań i wykonamy pracę na najwyższym poziomie! Sukces każdego projektu zależy od wspólnej pracy naszego i Twojego zespołu, dlatego nie możemy zagwarantować konkretnych rezultatów ani efektów, ale zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań i wywiążemy się ze wszystkich obowiązków i zadań. W przypadku wszystkich zarezerwowanych projektów obowiązuje zasada braku zwrotu zadatku (25% opłaty za projekt). W przypadku braku porozumienia lub niepowodzenia, zwrócimy jedynie zaliczki wpłacone z góry za nieukończone prace.
Czy oferujecie zniżki?
Nie oferujemy zniżek, ponieważ wszystkie pakiety wyceniamy tak, aby uczciwie wynagrodzić nasz zespół za ich pracę! Czasami jednak oferujemy zniżkę przy rezerwacji usług w pakiecie lub oferujemy szybkie zniżki, aby wypełnić wolne miejsca w ostatniej chwili! Stałym klientom często oferujemy zniżkę za lojalność, która jest naliczana za projekt.
Czego potrzebuję przed rozpoczęciem projektu?
W przypadku projektów koncepcyjnych i strategicznych wystarczy, że będziesz aktywnie dostępny na spotkaniach, będziesz zbierać opinie i komunikować się przez cały tygodniowy proces. Musisz również upewnić się, że dobrze rozumiesz podstawy swojej firmy, takie jak cele, konkurencja, grupa docelowa itp.
Celem każdej komunikacji jest wsparcie realizacji celu biznesowego. Bez dobrze opracowanych fundamentów marki – trudno jest prowadzić komunikację, a jeszcze trudniej o realizację celów. Dlatego tak ważne jest, abyś doskonale miał opracowaną markę i rozumiał skąd pochodzą te założenia.
Mam już swoją markę, ale chcę zweryfikować jej komunikację. Czy to możliwe?
Tak! W tym celu poproszę Cię o przesłanie materiałów związanych ze swoją marką (opis misji, wizji, celu, tożsamości i osobowości marki, analizy SWOT, analizy konkurencji, koszyków tematycznych, kanałów komunikacji z przyporządkowaną grupą docelową, BIG IDEA z wyjaśnieniem dlaczego tak…) a następnie umówimy się na rozmowę, która potrwa max. 3 godziny. W tym czasie porozmawiamy o tym, co dotyczy tworzenia komunikacji marki oraz jej wizerunku i doświadczeń klienta.
Koszt takiej konsultacji to 5.000 zł netto + 23% VAT.