Powered by Smartsupp

Przekształć swój biznes dzięki Feel Brand Vibe

Stań się love brandem!

Stwórz emocjonalną więź między Twoją marką a odbiorcami. Odkryj, jak strategiczne podejście do doświadczeń klienta może przekształcić Twoją markę i zwiększyć lojalność klientów.

Czy wiesz, że…

  • wywołując u klienta efekt WOW, jego lojalność wobec marki może wzrosnąć aż o 30%?
  • polski konsument wciąż podejmuje decyzje zakupowe kierując się emocjami?
  • emocje są czynnikiem, który w największy stopniu wpływa na zapamiętywalność marki?
  • ludzie chętniej podejmują wyzwania (niż rezygnację) – trzeba tylko zapewnić im odpowiednie warunki?

W Feel brand vibe analizujemy każdy punkt styku klienta z marką, aby zapewnić spójne i pozytywnie emocjonalne doświadczenia na każdym etapie.

Doświadczenie klienta to kluczowy element budowania silnej marki.

 

Emocje, które towarzyszą interakcjom z marką, mają bezpośredni wpływ na jej postrzeganie i decyzje zakupowe klientów. Skuteczna strategia, która uwzględnia emocje, może znacząco zwiększyć sukces biznesowy.

Jak wygląda proces współpracy

l

Brief

Na początku otrzymujesz od nas brief – strategiczny dokument, dzięki któremu będziemy mogli zapoznać się z Twoją marką.

w

Kick-off

Rozmowa, która pozwoli nam skonfrontować założenia marki ze stanem faktycznym.

Z

Uzupełnienie luk

Jeśli okaże się, że założenia Twojej marki są rozbieżne z tym, co jest faktycznie – uzupełnimy to.

Doświadczenia klienta

Przeanalizujemy każdy punkt styku klienta z Twoją marką i opracujemy działania z zakresu doświadczeń klienta.

Wdrożenie

Ostatnim etapem jest stworzenie i wdrożenie zaplanowanych działań.

W czasie tworzenia doświadczeń klienta:

K
L
wyznaczymy punkty styku klient-marka
K
L
przeanalizujemy konkurencję pod kątem CX

główne hasło marki, które będzie kierunkowskazem do dalszej komunikacji

K
L
określimy zwyczaje grupy docelowej
K
L
opracujemy działania CX dla Twoje marki

Gdy konsumenci mają dostęp do nieograniczonej liczby produktów i usług, sukces marek nie zależy już od tego, co oferują i w jakiej cenie.

Osoby zadowolone z interakcji z marką dużo chętniej dzielą się swoimi pozytywnymi odczuciami z innymi, co napędza marketing szeptany (word-of-mouth).

Customer Experience jest sumą wszystkich doświadczeń klienta z marką – zarówno tych w internecie, jak i poza nim. I wcale nie chodzi o  „najwyższy standard obsługi” czy jakość kupowanego produktu.

Najważniejszą rolę w customer experience odgrywa to, jak klient czuje się podczas interakcji z marką.

Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:

podchodzisz do budowy swojej marki w sposób strategiczny i biznesowy

pragniesz nawiązać głębsze, emocjonalne relacje ze swoimi klientami

rozumiesz, że zachwyt wymaga włożenia pracy i czasu

jarasz się tym, co robią i chcą to robić jeszcze lepiej

czerpiesz radość ze sprawiania przyjemności innym

w swojej pracy kierujesz się misją i wyższym celem

To się nie uda, jeśli:

uważasz, że dbanie o doświadczenia i emocje klienta jest zbędnym wydatkiem

nie jesteś osobą otwartą na nietypowe rozwiązania

nie masz w sobie odwagi do próbowania nowego

uważasz, że “dobry produkt sprzeda się sam”

zależy Ci na szybkim zysku, małym kosztem

jesteś zdania, że to co robisz – wystarczy

Stwórz prosperującą markę, która da Ci satysfakcję, zamiast tworzyć sobie miejsce pracy.

Do swojej pracy podchodzimy w sposób odpowiedzialny. Doskonale wiemy, że każda marka jest inna, znajduje się na w innym miejscu i potrzebuje wsparcia w obszarach dla siebie istotnych. 

Poniższe kwoty jak i zakres obowiązków jest poglądowy i opiera się na tworzeniu działań od zera. W zależności od Twoich potrzeb i zasobów, będziemy go modyfikować.

 

i

Umowa

Przed rozpoczęciem współpracy podpisujemy umowę.

Celem umowy jest zabezpieczenie interesów obu stron. Umowa zawiera takie informacje jak:

  • data współpracy
  • zakres współpracy
  • forma i podział płatności
  • kto jest osobą decyzyjną po stronie klienta 
  • zachowanie poufności.
l

Brief

Otrzymasz go po opłaceniu faktury za kick-off.

Należy odesłać go najpóźniej 3 dni przed kick-off.

Czym jest brief?

Dokument PDF, który zawiera najistotniejsze informacje, dzięki którym można poznać zarys marki. Stanowi punkt wyjścia do rozmowy wstępnej oraz dalszej współpracy.

Zawiera takie informacje jak:

  • dane firmy
  • opis marki (i produktów, jeśli posiada, a jeśli nie - to jakie chciałaby posiadać)
  • grupa docelowa
  • najbliższa konkurencja
  • wyróżniki marki
  • pożądany wizerunek

Wypełniony brief należy odesłać przynajmniej dzień przed rozmową, aby mieć czas na zapoznanie się z nim.

Brief otrzymasz tuż przed rozpoczęciem współpracy lub konsultacji. To bardzo ważna część, która stanie się podstawą do dalszych prac. 

Dzięki niemu będę mogła zorientować się, czy to, co czujesz jako twórca marki, ma przełożenie na stan faktyczny. 

Brief pozwoli mi także znaleźć punkty zaczepienia do lepszego poznania branży, w której działasz. A to jest niezbędne do stworzenia skutecznych działań.

Doświadczenia klineta

Koszt: od 4.100 zł netto

Na koniec otrzymasz ode mnie podsumowanie prac.

Doświadczenia klienta

Każdy człowiek kieruje się w swoim życiu emocjami. Planując i opracowując doświadczenia klienta w kontakcie z marką, wpływamy na to, co klient powinien myśleć o naszej marce, jakie powinna budzić w nim skojarzenia, jakie emocje wywoływać.

Dzięki zadbaniu o doświadczenia klienta łatwiej:

  • pozyskać lojalnego klineta
  • otrzymać rekomendacje
  • otrzymać feedback
  • wyróżnić swoją markę na rynku
  • stać się love brandem
  • stać się marką będącą pierwszym wyborem.

Doświadczenia klineta tworzy się w oparciu o motywacje i zwyczaje zakupowe grupy docelowej marki.

 Tworzenie doświadczeń klienta obejmuje:

  • analizę obecnych doświadczeń marki 
  • wyznaczenie punktów styku klienta z marką
  • analizę konkurencji w zakresie customer experience
  • poznanie rynku 
  • poznanie zwyczajów i motywacji grupy docelowej
  • zaproponowanie rozwiązań, które wpłyną na doświadczenia klienta

Najważniejsze informacje

  • podane powyżej kwoty są orientacyjne, stanowią najczęściej punkt wyjścia
  • kwota ostateczna zależy od zakresu współpracy
  • jeśli masz dobrze opracowaną markę, część punktów będzie można pominąć lub tylko lekko uzupełnić (co wpłynie na obniżenie kwoty usług)
  • współpracę możesz zakończyć na dowolnym etapie
  • jest możliwość rozłożenia płatności na raty
  • otrzymasz fakturę z 23% VAT
  • będziesz bezpośrednio kontaktować się z Asią Maj Dubińską (założycielką Feel brand vibe)
  • jeśli jakiejś usługi nie wykonujemy – skoordynujemy współpracę z naszymi zaufanymi partnerami (bez dodatkowych opłat)
  • szczerość, zaufanie i współpraca są kluczowe dla powodzenia projektu
  • pracujemy w typowych godzinach roboczych, bez weekendów
  • komunikujemy się za pośrednictwem Slack’a lub maili.
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop