WYBIERZ IDEALNY PLAN
Marka Twoich marzeń w 7 dni!
Po co poświęcać jakość dla szybkości… skoro możesz mieć jedno i drugie?
Podczas tego sprintu projektowego będziemy współpracować przez tydzień, w pełni skupiając się na Twoim projekcie, ponieważ zajmujemy się nim pojedynczo!
Jak stworzymy Twoją markę?
WARSZTAT 1:1
12.700 zł + 23% VAT
Zdobądź wszystko, czego potrzebujesz, aby wypuścić swoją markę na rynek w ciągu tygodniowego sprintu, podczas którego będziesz moim jedynym klientem przez 7 dni z rzędu: innymi słowy, otrzymasz moją pełną uwagę ORAZ markę jak najszybciej.
MARKA W 30 DNI
od 47.300 zł + 23% VAT
Spełnij marzenie o swojej marce! Otrzymasz kompleksową markę – zaczynając od strategii marki, po branding i stworzenie spersonalizowanej strony internetowej na wordpress wraz z szablonem grafik do wykorzystania w social mediach!
DIY
3.640 zł + 23% VAT
Do it yourself – with my help. Czeka na Ciebie kurs z samodzielnego projektowania koncepcji marki składający się z 6 modułów. Po zakończeniu kursu – spotkamy się na 2 godziny, aby wspólnie jeszcze więcej wycisnąć dobroci z Twojej nowej marki.
{Twoja strateżka, Asia}
Moją misją jest sprawić, aby praca nad Twoją marką dawała Ci radość !
Moje podejście do tworzenia marki jest podobne do tego, którego nauczyłam się w projektowaniu: nie ma „jednej właściwej” drogi, jest tylko Twoja droga! Każda marka, którą tworzę, koncentruje się na uchwyceniu wizji i sedna jej istoty, a moją misją jest stworzenie przestrzeni, w której wszyscy założyciele, mogą czuć się wzmocnieni, wspierani i podekscytowani tym, co przyniesie przyszłość .
Joanna Maj
Jak to działa
7 dni bardzo intensywnej pracy, na końcu której otrzymasz dokument PDF definiujący Twoją markę. Współpraca ma charakter warsztatowy – poproszę Cię o wypełnienie kilku dokumentów, dzięki którym będę mogła słowem i obrazem opisać to, co chcesz stworzyć. Odbędziemy też kilka rozmów z wykorzystaniem kamerki, abym mogła lepiej poznać Ciebie i Twoje emocje względem tworzonej marki. Każda rozmowa będzie miała max. 2 godziny. Główna komunikacja będzie odbywać się drogą mailową.
Dzień 1. Kwestionariusz, rozmowa inauguracyjna i koncepcje kierunku kreatywnego
Zanim zaczniemy, wypełnisz nasz kompleksowy kwestionariusz. Następnie przeprowadzimy rozmowę inauguracyjną, aby omówić projekt i wspólnie przeprowadzić burzę mózgów. Na tym etapie bardzo ważne jest to, abym tak dobrze zrozumiała koncepcję tego, co chcesz stworzyć, jakbym siedziała w Twojej głowie.
Dzień 2. Misja, wizja i cel
Opracujemy to, co jest głównym motorem napędowym Twojej działalności, czyli co, dlaczego i w jakim celu robisz. Dokopiemy się do tego, co wzrusza, co porusza, co sprawia, że Ci się chce. To właśnia ta trójca będzie stanowić fundament love brandu.
Dzień 3. Tożsamość i osobowość marki
Pierwszy etap w tworzeniu komunikacji marki! Od niego będzie zależało to, jak inni będą postrzegać Twoją markę oraz w jaki sposób będziesz się komunikować się z jej klientami. Te działania będą miały też ogromny wpływ na to, jak Twoja marka będzie wyglądać.
Dzień 4. Mocne i słabe strony
Dla nas szklanka zawsze jest do połowy pełna! Wiadomo, zawsze chciałoby się więcej, lepiej, bardziej, ale nie zawsze mamy na to zasoby. Dlatego musimy grać kartami jakie mamy i to właśnie na tych asach będziesz mógł oprzeć swoje działania.
Dzień 5. Analiza konkurencji
Pierwszy krok do wyróżnienia się i zrobienia czegoś lepiej. Analiza konkurencji potrafi wywrócić do góry nogami strategię cenową produktów, styl komunikacji a nawet… – samą nazwę marki. Niesamowite, prawda?
Dzień 6. Koszyki tematyczne
Planujesz pisać newsletter, blog, prowadzić social media? Koszyki tematyczne pomogą Ci nie stracić z oczu Twojego celu komunikacyjnego a także sprawią, że zawsze będziesz wiedzieć o czym mówić. Och, nie ma nic gorszego niż myśl: muszę coś opublikować, ale nie mam pomysłu co…
Dzień 7. Omówienie i oddanie projektu + wskazówki co dalej
I to już koniec nad strategicznymi pracami nad Twoją wymarzoną marką. W czasie tego spotkania przeprowadzę Cię przez cały dokument opowiadający o Twojej marce, powiem Ci jak z nim pracować, w jakich sytuacjach będzie Ci potrzebny i kto powinien mieć do niego wgląd.
Otrzymasz ode mnie również wskazówki co warto zrobić dalej, aby Twoja marka nabrała kolorów i kształtów.
Ależ tu się będzie działo! Ogromne tępo, jeszcze więcej pracy i niesamowite efekty!
W ciągu 30-dniowego sprintu:
- opracujemy koncepcję Twojej marki (5 dni roboczych)
- stworzymy identyfikację wizualną (10 dni roboczych)
- 3 propozycje logo
- finalne logo w kolorze, czarni, bieli
- formaty: pion i poziom
- 3 poprawki
- przekazanie majątkowych praw autorskich
- dobór kolorów
- dobór topografii
- brand book (PDF z opisem kolorów, typografii, budową znaku)
- projekt patternu i 8 szablonów do social mediów.
- stworzymy Twoją responsywną stronę internetową (10 dni roboczych) składającą się z:
- strony głównej
- podstrony “o mnie”
- podstrony “usługi”
- podstrony “kontakt”
- podstrony “strony nie znaleziono”
- podstrony “blog”
- podstrony “pojedynczy wpis”
- podstrony “kategoria wpisu”
Od Ciebie poproszę treści i grafiki, które będą miały znaleźć się na stronie. W czasie projektowania strony będziesz mieć możliwość naniesienia dwóch tur poprawek. Jednakże zastrzegamy sobie, że nie stworzymy nic, co jest niezgodne ze sztuką i będzie źle wpływało na odbiór marki.
Ten miesiąc będzie bardzo intensywny, a jego efekt będzie zależał od… – naszej komunikacji! Tu będą liczyły się przede wszystkim konkrety i jasne dezycje. 100% skupienia, 100% szczerości, 100% otwartości i 100% zaufania.
W przeciwnym razie – to się nie uda.
Stwórz swoją markę samodzielnie z delikatną moja pomocą. W DIY czeka na Ciebie kurs przewodnik, w którym opowiadam o tym jak samodzielnie wykonać strategię swojej marki. To, co zrobilibyśmy wspólnie na warsztatach 1:1 – możesz wykonać samodzielnie. Po zrealizowanym szkoleniu i opracowaniu wszystkich elementów swojej marki, zdzwaniamy się na 2 godziny lub wymieniamy 2 wiadomości e-mail, w której porozmawiamy o tym, co stworzyłaś.
W czasie tej rozmowy podpowiem Ci można ulepszyć i na co jeszcze warto zwrócić uwagę.
Rozmowa lub wymiana korespondencji musiałaby nastąpić nie później niż do 2 tygodni od czasu zakupienia produktu.
Ważne!
Ten materiał dedykowany jest właścicielom marek, którzy chcą samodzielnie przejść przez jej strategię. Nie jest to materiał przeznaczony dla osób, które chcą świadczyć usługi strategiczne.
Czy wiesz, że…
- marka to nie tylko logo czy nazwa?
- prawdziwa marka buduje lojalność, zaufanie i emocjonalne więzi z klientam?
- to, jak klienci postrzegają Twoją markę, wpływa na ich decyzje zakupowe?
- od sposobu komunikacji Twojej marki zależy komunikacja Twojej konkurencji?
Marka to przede wszystkim zbiór wartości – obietnica, jaką firma składa klientom, a także sposób, w jaki wyróżnia się na tle konkurencji. To wszystko to, co odbiorcy widzą, słyszą i czują, mając z nią kontakt, myśląc i słysząc o niej.
A dla Ciebie to punkt wyjścia do wszystkich działań, których podejmiesz się w obrębie swojej marki. Więc jaka ona ma być? Określmy to!
Poczuj to co oni!
Czy oferujecie gwarancję lub zwrot pieniędzy?
Gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań i wykonamy pracę na najwyższym poziomie! Sukces każdego projektu zależy od wspólnej pracy naszego i Twojego zespołu, dlatego nie możemy zagwarantować konkretnych rezultatów ani efektów, ale zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań i wywiążemy się ze wszystkich obowiązków i zadań. W przypadku wszystkich zarezerwowanych projektów obowiązuje zasada braku zwrotu zadatku (25% opłaty za projekt). W przypadku braku porozumienia lub niepowodzenia, zwrócimy jedynie zaliczki wpłacone z góry za nieukończone prace.
Czy oferujecie zniżki?
Nie oferujemy zniżek, ponieważ wszystkie pakiety wyceniamy tak, aby uczciwie wynagrodzić nasz zespół za ich pracę! Czasami jednak oferujemy zniżkę przy rezerwacji usług w pakiecie lub oferujemy szybkie zniżki, aby wypełnić wolne miejsca w ostatniej chwili! Stałym klientom często oferujemy zniżkę za lojalność, która jest naliczana za projekt.
Czego potrzebuję przed rozpoczęciem projektu?
W przypadku projektów koncepcyjnych, strategicznych i brandingowych wystarczy, że będziesz aktywnie dostępny na spotkaniach, będziesz zbierać opinie i komunikować się przez cały tygodniowy proces. Musisz również upewnić się, że dobrze rozumiesz podstawy swojej firmy, takie jak cele, konkurencja, grupa docelowa itp.
W przypadku projektów stron internetowych musisz mieć przygotowaną całą treść, taką jak zdjęcia, produkty i podstawowe informacje, aby zapewnić tekst. Jeśli ich nie masz, użyjemy wypełniaczy, które samodzielne będziesz musiał uzupełnić. Dostarczymy Ci zarys sekcji strony internetowej, abyśmy mogli omówić tekst i podamy Ci wskazówki dotyczące jego wypełnienia. Jeśli prowadzisz markę e-commerce, przygotowanie tekstu i zdjęć produktów znacznie ułatwi nam pracę.
W przypadku materiałów cyfrowych i drukowanych, takich jak opakowania czy treści do mediów społecznościowych, potrzebujemy jedynie specyfikacji, takich jak szablony producenta lub wykrojniki, tekst itp.
Mam już swoją markę, ale chcę zweryfikować jej założenia. Czy to możliwe?
Tak! W tym celu poproszę Cię o przesłanie materiałów związanych ze swoją marką (opis misji, wizji, celu, tożsamości i osobowości marki, analizy SWOT, analizy konkurencji, koszyków tematycznych) a następnie umówimy się na rozmowę, która potrwa max. 3 godziny. W tym czasie porozmawiamy o tym, co dotyczy tworzenia marki oraz jej wizerunku.
Koszt takiej konsultacji to 4.000 zł netto + 23% VAT.