Powered by Smartsupp

Identyfikacja wizualna, która oddaje tożsamość marki

Chcesz mieć identyfikację wizualną, która nie tylko wyróżni Twoją markę na tle konkurencji, ale będzie też zachwycać i przekazywać emocje? 
Jesteś w dobrym miejscu! 

Nasza filozofia

„W modzie nie chodzi o spoglądanie wstecz. Moda zawsze opiera się na patrzeniu naprzód”. Anna Wintour; 

I właśnie takie identyfikacje wizualne tworzymy – odważne, wyróżniające się, oddające tożsamość i charakter marki. 
W sercu Feel brand vibe są dobre, pozytywne emocje. Te emocje przekładamy na projekty w taki sposób, aby zachwycały właścicieli marek i zapadały w pamięci grupie docelowej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania, a przeszłość zostawiamy za sobą. 

Świat nie potrzebuje więcej marek bez wyrazu. Zgadzasz się z nam? 

 

Ty wybierasz – my robimy!

Każda strona jest responsywna (dostosowana do różnych urządzeń, oparta na wordpress i z dożywotnią aktualizacją. Podane ceny są cenami netto.
Należy doliczyć 23% VAT.

Samo logo
2870 zł
  • 3 propozycje logo
  • finalne logo w kolorze, czarni, bieli
  • formaty: pion i poziom
  • 3 poprawki
  • przekazanie majątkowych praw autorskich
IW na start
3420 zł
  • pakiet “Logo”
  • dobór kolorów
  • dobór topografii
  • brand book (PDF z opisem kolorów, typografii, budową znaku)
IW PRO
4740 zł
  • pakiet “na start”
  • 3 dodatkowych projekty:
    • wizytówka
    • papier firmowy
    • pattern
    • baner
    • szablony do SM
Dodatkowe usługi
wizytówka
450 zł
podziękowania
220 zł
metka (np. do ubrań)
170 zł
tagu
180 zł
naklejki
180 zł
voucher dwustronny
510 zł
szablon prezentacji (slajd główny, środkowy, tytułoway, kontaktowy)
640 zł
wizytówka
310 zł
oferta firmowa graficzna
330 zł
baner na www
470 zł
layout newslettera
315 zł
KV kampanii reklamowej
od 2500 zł
Set na social media
1300 zł

8+8, czyli 8 grafik na posty, 8 grafik na relację, przygotowane w szablonach do edycji w Canvie lub Adobe – do wyboru Klienta

ebook do 40 stron
1300 zł
ebook do 60 stron
1700 zł
ebook do 80 stron
2100 zł
ebook do 100 stron
2500 zł
ebook powyżej 100 stron

do indywidualnej wyceny

Poczuj nasze realizacje

Projekt identyfikacji wizualnej oraz opakowań na kawy, dla małej palarni kaw i kawiarni w jednym.

Wyzwaniem było połączenie prostoty, minimalizmu oraz elegancji, na czym zależało klientce. Zostały wykorzystane bardzo proste, obłe kształty, a jednocześnie nowoczesny font i energetyczna kolorystyka.

Seria opakowań inspirowana była krajobrazami państw, z których pochodził konkretna kawa, przez co finalnie otrzymaliśmy abstrakcyjne mini obrazy kompozycyjne.

Projekt packagingu oraz logo dla serii eleganckich perfum kierowanych do klienta z segmentu premium. Za inspirację posłużył mocny, drzewny, unisexowy zapach.

Wykorzystanie tylko czerni i bieli podkreśla elegancję, a font użyty w logo wzbogaca całą identyfikację. Dodatkowo zostały stworzone formy szumowe, czarno-białe, które odnoszą się do perfum w formie ciekłej - czyli plamy.

Surfzen do marka z deskami do surfowania i odzieżą sportową.

Pragnieniem klienta, było kojarzenie marki z dobrym, wakacyjnym vibem, z luzem, lekkością, odpoczynkiem oraz czerpaniem świetnej zabawy ze sportu. Wyzwaniem w tym projekcie było połączenie żywiołów związanych z surfingiem: wodą, piaskiem i wiatrem.

W projekcie został zastosowany lekki, rysowany sygnet oraz retro typografia, oraz kolory kojarzące się z plażą, wspomnianymi żywiołami oraz wakacyjnym, przyjaznym vibem.

Marka Techrise - w skrócie TR, to marka z sektora informatycznego, zajmującego się administracją sieci.

Identyfikacja wizualna posiada w sygnecie twist, który nawiązuje do skrótu nazwy marki, a równocześnie nawiązuje do branży marki - IT. Jest to bardzo prosta, a zarazem nowoczesna identyfikacja oparta na prostym designsystemie.

Z elementów logo został również stworzony pattern, który wzbogaca grafiki w social mediach oraz na materiałach marketingowych.

Secca to marka sprzedająca naturalne suszone bukiety. Wyróżnikiem marki jest pokazywanie w social mediach procesów powstawania takich bukietów oraz filmów, które wyróżniają się naturalnością, spokojem, domem, ekologią.

Z uwagi na dominujące cechy marki, identyfikacja wizualna jest bardzo delikatna, spokojna, kwiatowa i retro, zaczynając od logo, a kończąc na czarno-białych kolażach zastosowanych w materiałach marketingowych.

Highlight to duet dziewczyn, który przyszedł po „tylko logo” :), a w rezultacie odświeżyliśmy cały wizerunek marki poprzez proste, minimalistyczne logo, nawiązujące do ich branży.

Poprzez logo chcieliśmy wyróżnić markę na tle konkurencji związanej z filmem i kinematografią, a prosty, charakterystyczny znak nawiązuje do światła i cienia, czyli elementów, którymi dziewczyny operują na co dzień, tworząc warsztaty i wykonując sesje dla klientów.

Kolorystyka została zachowana z pierwowzoru social mediów marki, aby uniknąć dezorientacji dotychczasowych odbiorców i klientów marki.

TRECE to marka z akcesoriami do pilatesu dla młodych kobiet.

Identyfikacja wizualna jest bardzo prosta i kobieca co podkreśla wybrana kolorystyka. Oprawa graficzna marki wywołuje skojarzenie z mocą, a zarazem podkreśla delikatność kobiecej natury. Kolory mocno współgrają z opakowaniami produktów oraz z social mediami marki.

Najważniejsze informacje

  • podane powyżej kwoty są orientacyjne, stanowią najczęściej punkt wyjścia
  • kwota ostateczna zależy od zakresu współprac
  • współpracę możesz zakończyć na dowolnym etapie, 
  • jest możliwość rozłożenia płatności na raty
  • otrzymasz fakturę z 23% VAT
  • będziesz bezpośrednio kontaktować się z Natalią – graficzką Feel brand vibe
  • szczerość, zaufanie i współpraca są kluczowe dla powodzenia projektu
  • pracujemy w typowych godzinach roboczych, bez weekendów
  • komunikujemy się za pośrednictwem Slack’a lub maili.

STRATEGIA MARKI

STRONA WWW

KONTAKT

0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop