Identyfikacja wizualna, która oddaje tożsamość marki
Chcesz mieć identyfikację wizualną, która nie tylko wyróżni Twoją markę na tle konkurencji, ale będzie też zachwycać i przekazywać emocje?
Jesteś w dobrym miejscu!
Nasza filozofia
„W modzie nie chodzi o spoglądanie wstecz. Moda zawsze opiera się na patrzeniu naprzód”. Anna Wintour;
I właśnie takie identyfikacje wizualne tworzymy – odważne, wyróżniające się, oddające tożsamość i charakter marki.
W sercu Feel brand vibe są dobre, pozytywne emocje. Te emocje przekładamy na projekty w taki sposób, aby zachwycały właścicieli marek i zapadały w pamięci grupie docelowej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania, a przeszłość zostawiamy za sobą.
Świat nie potrzebuje więcej marek bez wyrazu. Zgadzasz się z nam?
Ty wybierasz – my robimy !
Każda strona jest responsywna (dostosowana do różnych urządzeń, oparta na wordpress i z dożywotnią aktualizacją. Podane ceny są cenami netto.
Należy doliczyć 23% VAT.
- 3 propozycje logo
- finalne logo w kolorze, czarni, bieli
- formaty: pion i poziom
- 3 poprawki
- przekazanie majątkowych praw autorskich
- pakiet “Logo”
- dobór kolorów
- dobór topografii
- brand book (PDF z opisem kolorów, typografii, budową znaku)
- pakiet “na start”
- 3 dodatkowych projekty:
- wizytówka
- papier firmowy
- pattern
- baner
- szablony do SM
8+8, czyli 8 grafik na posty, 8 grafik na relację, przygotowane w szablonach do edycji w Canvie lub Adobe – do wyboru Klienta
do indywidualnej wyceny
Poczuj nasze realizacje
Projekt identyfikacji wizualnej oraz opakowań na kawy, dla małej palarni kaw i kawiarni w jednym.
Wyzwaniem było połączenie prostoty, minimalizmu oraz elegancji, na czym zależało klientce. Zostały wykorzystane bardzo proste, obłe kształty, a jednocześnie nowoczesny font i energetyczna kolorystyka.
Seria opakowań inspirowana była krajobrazami państw, z których pochodził konkretna kawa, przez co finalnie otrzymaliśmy abstrakcyjne mini obrazy kompozycyjne.
Projekt packagingu oraz logo dla serii eleganckich perfum kierowanych do klienta z segmentu premium. Za inspirację posłużył mocny, drzewny, unisexowy zapach.
Wykorzystanie tylko czerni i bieli podkreśla elegancję, a font użyty w logo wzbogaca całą identyfikację. Dodatkowo zostały stworzone formy szumowe, czarno-białe, które odnoszą się do perfum w formie ciekłej - czyli plamy.
Pragnieniem klienta, było kojarzenie marki z dobrym, wakacyjnym vibem, z luzem, lekkością, odpoczynkiem oraz czerpaniem świetnej zabawy ze sportu. Wyzwaniem w tym projekcie było połączenie żywiołów związanych z surfingiem: wodą, piaskiem i wiatrem.
W projekcie został zastosowany lekki, rysowany sygnet oraz retro typografia, oraz kolory kojarzące się z plażą, wspomnianymi żywiołami oraz wakacyjnym, przyjaznym vibem.
Marka Techrise - w skrócie TR, to marka z sektora informatycznego, zajmującego się administracją sieci.
Identyfikacja wizualna posiada w sygnecie twist, który nawiązuje do skrótu nazwy marki, a równocześnie nawiązuje do branży marki - IT. Jest to bardzo prosta, a zarazem nowoczesna identyfikacja oparta na prostym designsystemie.
Z elementów logo został również stworzony pattern, który wzbogaca grafiki w social mediach oraz na materiałach marketingowych.
Secca to marka sprzedająca naturalne suszone bukiety. Wyróżnikiem marki jest pokazywanie w social mediach procesów powstawania takich bukietów oraz filmów, które wyróżniają się naturalnością, spokojem, domem, ekologią.
Z uwagi na dominujące cechy marki, identyfikacja wizualna jest bardzo delikatna, spokojna, kwiatowa i retro, zaczynając od logo, a kończąc na czarno-białych kolażach zastosowanych w materiałach marketingowych.
Highlight to duet dziewczyn, który przyszedł po „tylko logo” :), a w rezultacie odświeżyliśmy cały wizerunek marki poprzez proste, minimalistyczne logo, nawiązujące do ich branży.
Poprzez logo chcieliśmy wyróżnić markę na tle konkurencji związanej z filmem i kinematografią, a prosty, charakterystyczny znak nawiązuje do światła i cienia, czyli elementów, którymi dziewczyny operują na co dzień, tworząc warsztaty i wykonując sesje dla klientów.
Kolorystyka została zachowana z pierwowzoru social mediów marki, aby uniknąć dezorientacji dotychczasowych odbiorców i klientów marki.
Identyfikacja wizualna jest bardzo prosta i kobieca co podkreśla wybrana kolorystyka. Oprawa graficzna marki wywołuje skojarzenie z mocą, a zarazem podkreśla delikatność kobiecej natury. Kolory mocno współgrają z opakowaniami produktów oraz z social mediami marki.
Najważniejsze informacje
- podane powyżej kwoty są orientacyjne, stanowią najczęściej punkt wyjścia
- kwota ostateczna zależy od zakresu współprac
- współpracę możesz zakończyć na dowolnym etapie,
- jest możliwość rozłożenia płatności na raty
- otrzymasz fakturę z 23% VAT
- będziesz bezpośrednio kontaktować się z Natalią – graficzką Feel brand vibe
- szczerość, zaufanie i współpraca są kluczowe dla powodzenia projektu
- pracujemy w typowych godzinach roboczych, bez weekendów
- komunikujemy się za pośrednictwem Slack’a lub maili.