Powered by Smartsupp

Przekształć swój biznes dzięki Feel Brand Vibe

Komunikacja realizująca cele biznesowe!

Komunikacja bez określonego celu to tylko zbiór informacji i ciekawostek. Żeby marka realizowała swoje cele biznesowe – potrzebna jest odpowiednia strategia. 

Czy wiesz, że…

  • komunikacja to nie tylko słowa ale całokształt komunikatów werbalnych i niewerbalnych marki?
  • prawdziwa marka buduje lojalność, zaufanie i emocjonalne więzi z klientam?
  • to, jak klienci postrzegają Twoją markę, wpływa na ich decyzje zakupowe?
  • od sposobu komunikacji Twojej marki zależy komunikacja Twojej konkurencji?

Jak wygląda proces współpracy

l

Brief

Na początku otrzymujesz brief – strategiczny dokument, umożliwiający zapoznanie się z Tobą i koncepcją Twojej marki.

dowiedz się więcej

Dokument PDF, który zawiera najistotniejsze informacje, dzięki którym można poznać zarys marki. Stanowi punkt wyjścia do rozmowy wstępnej oraz dalszej współpracy.

Zawiera takie informacje jak:

  • dane firmy
  • opis marki (i produktów, jeśli posiada, a jeśli nie – to jakie chciałaby posiadać)
  • grupa docelowa
  • najbliższa konkurencja
  • wyróżniki marki
  • pożądany wizerunek

Wypełniony brief należy odesłać przynajmniej dzień przed rozmową, aby mieć czas na zapoznanie się z nim.

w

Kick-off

Rozmowa, która pozwoli lepiej poznać Twoje oczekiwania i cele. To jeden z najważniejszych etapów naszej współpracy!

Dowiedz się więcej

Rozmowa, która polega na dogłębnym poznaniu stanu wyjściowego marki i Twoich pragnień związanych z marką. Po kick-off powinnam tak dobrze rozumieć i czuć Twoją markę – jak Ty.
Każde następne nasze działanie będzie opierało się na informacjach zebranych w tej części procesu.

Nie musisz się o nic martwić i niczym stresować. Będę zadawała Ci mnóstwo pytań pogłębiających. A jeśli na jakieś pytanie nie będziesz zna odpowiedzi – to dla mnie będzie informacja, że tej części powinniśmy poświęcić więcej uwagi.
Widzisz, nic strasznego!

i

Strategia komunikacji

Pomogę Ci opracować strategię komunikacji, abyś nigdy nie zadał(a) sobie pytania: o czym mam pisać?

W konkurencyjnym świecie, gdzie klienci mają dostęp do niezliczonej ilości produktów i usług, wyróżnienie się na rynku i strategiczne działania są kluczowe w budowaniu unikalnej tożsamości, która przyciąga i zatrzymuje klientów.

W czasie tworzenia strategii komunikacji opracujemy:

K
L
język marki
K
L
BIG IDEA

główne hasło marki, które będzie kierunkowskazem do dalszej komunikacji

K
L
koszyki tematyczne

jakie tematy marka mogłaby poruszać

K
L
kanały komunikacji

miejsca, w których marka powinna komunikować się z potencjalnymi klientami

Strategia komunikacji marki wpływa na percepcję i zaangażowanie klientów.

To kluczowy element budowania wizerunku i relacji z klientami. Polega na zaplanowaniu spójnych działań, których celem jest przekazanie wartości, misji oraz unikalnych cech marki jej odbiorcom.

Dzięki odpowiednio dobranej strategii, marka może skutecznie wyróżnić się na rynku, zbudować zaufanie oraz zwiększyć zaangażowanie klientów.

Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:

chcesz stworzyć markę w sposób zaplanowany, krok po kroku, aby nie przypominała sera z dziurami

cenisz sobie czas i wiesz, że praca, którą teraz wykonasz, zaowocuje efektywną pracą i działaniami

lubisz pracować w dobrej energii, jesteś osobą otwartą i niekonfliktową

potrafisz współpracować i odpowiedzialnie podchodzisz do pracy

jesteś świadom, że aby marka przynosiła zyski – musi być odpowiednio zaprojektowana

zdajesz sobie sprawę, że budowanie marki, jak i nawiązywanie relacji z odbiorcami to proces

To się nie uda, jeśli:

nie masz teraz czasu na prace nad marką

zależy Ci na szybkich efektach

zależy Ci na “posiadaniu” marki, a nie jej prowadzeniu i rozwoju

nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie: po co mi właściwie ta marka?

chcesz mieć efekt i wyniki, ale nie chcesz się angażować 

nie rozumiesz, że marka nie jest Twoim odzwierciedleniem

Stwórz prosperującą markę, która da Ci satysfakcję, zamiast tworzyć sobie miejsce pracy.

Do swojej pracy podchodzimy w sposób odpowiedzialny. Doskonale wiemy, że każda marka jest inna, znajduje się na w innym miejscu i potrzebuje wsparcia w obszarach dla siebie istotnych. 

Poniższe kwoty jak i zakres współpracy jest poglądowy i opiera się na tworzeniu marki od zera. W zależności od Twoich potrzeb i zasobów, będziemy go modyfikować.

 

i

Umowa

Przed rozpoczęciem współpracy podpisujemy umowę.

Celem umowy jest zabezpieczenie interesów obu stron. Umowa zawiera takie informacje jak:

  • data współpracy
  • zakres współpracy
  • forma i podział płatności
  • kto jest osobą decyzyjną po stronie klienta 
  • zachowanie poufności.
l

Brief

Otrzymasz go po opłaceniu faktury za kick-off.

Należy odesłać go najpóźniej 3 dni przed kick-off.

Czym jest brief?

Dokument PDF, który zawiera najistotniejsze informacje, dzięki którym można poznać zarys marki. Stanowi punkt wyjścia do rozmowy wstępnej oraz dalszej współpracy.

Zawiera takie informacje jak:

  • dane firmy
  • opis marki (i produktów, jeśli posiada, a jeśli nie - to jakie chciałaby posiadać)
  • grupa docelowa
  • najbliższa konkurencja
  • wyróżniki marki
  • pożądany wizerunek

Wypełniony brief należy odesłać przynajmniej dzień przed rozmową, aby mieć czas na zapoznanie się z nim.

Brief otrzymasz tuż przed rozpoczęciem współpracy lub konsultacji. To bardzo ważna część, która stanie się podstawą do dalszych prac. 

Dzięki niemu będę mogła zorientować się, czy to, co czujesz jako twórca marki, ma przełożenie na stan faktyczny. 

Brief pozwoli mi także znaleźć punkty zaczepienia do lepszego poznania branży, w której działasz. A to jest niezbędne do stworzenia skutecznych działań.

w

Kick-off

Koszt: od 2.390,00 zł netto
Czas pracy: około 15 dni roboczych
W czasie trwania kick-offu jesteśmy w stałym kontakcie.

Na koniec otrzymasz ode mnie raport z analizy.

Kick-off

Rozmowa, która polega na dogłębnym poznaniu stanu wyjściowego marki i Twoich pragnień związanych z marką. Po kick-off powinnam tak dobrze rozumieć i czuć Twoją markę – jak Ty.
Każde następne nasze działanie będzie opierało się na informacjach zebranych w tej części procesu.

Nie musisz się o nic martwić i niczym stresować. Będę zadawała Ci mnóstwo pytań pogłębiających. A jeśli na jakieś pytanie nie będziesz zna odpowiedzi – to dla mnie będzie informacja, że tej części powinniśmy poświęcić więcej uwagi.
Widzisz, nic strasznego!

Choć kick-off przybiera formę rozmowy, dla mnie jest to początek prac strategicznych. Po poznaniu Twojej marki, zrozumieniu problemu, z którym się mierzy – zaczynam szukać jego źródła. Kick-off ma formę spotkania na żywo (zalecane) lub poprzez komunikator online.

W czasie kick-offu:

  • spojrzę na Twoją markę z lotu ptaka,
  • zapoznam się z Twoimi zasobami
  • odbędę z Tobą rozmowę, której celem będzie przekonanie się, jaki potencjał w Tobie drzemie, który będzie można wykorzystać na korzyść marki
  • przeanalizuję spójność strategii marki, marketingowej i komunikacyjnej
  • przyjrzę się sercu marki: jej misji, wizji i celowi
  • zapoznam się z produktami, które oferuje Twoja marka
  • zapoznam się z najważniejszymi konkurentami
  • określę spójne i rozbieżne ze sobą elementy w obrębie Twojej marki.
i

Strategia komunikacji

Koszt: od 6.776,00 zł netto
Czas pracy: około 10 dni roboczych
W czasie opracowywania strategii biznesowej jesteśmy w stałym kontakcie.

Na koniec otrzymasz ode mnie podsumowanie prac.

Strategia komunikacji

Strategia komunikacji marki wpływa na percepcję i zaangażowanie klientów.

To kluczowy element budowania wizerunku i relacji z klientami. Polega na zaplanowaniu spójnych działań, których celem jest przekazanie wartości, misji oraz unikalnych cech marki jej odbiorcom.

Dzięki odpowiednio dobranej strategii, marka może skutecznie wyróżnić się na rynku, zbudować zaufanie oraz zwiększyć zaangażowanie klientów.

Na tym etapie określimy:

  • język marki
  • główne hasło marki, które będzie kierunkowskazem do dalszej komunikacji
  • koszyki tematyczne, czyli jakie tematy marka mogłaby poruszać
  • kanały komunikacji

Marka, aby przynosiła coraz większe dochody - musi się rozwijać. Musi mieć plan zarobków na różne okresy swojej działalności. Strategia biznesowa obejmuje już stricke działania na zachowaniach konsumentów oraz funkcjonowaniu rynku. 

W czasie tworzenia strategii komunikacji:

  • określimy BIG IDEA - czyli główne hasło będące spoiwem dalszej komunikacji
  • określę cele i etapy komunikacyjny Twojej marki
  • przeanalizuję komunikację konkurencji
  • określę potencjał komunikacyjny Twojej marki
  • opracuję koszyki tematyczne 
  • dobiorę kanały komunikacyjne

Najważniejsze informacje

  • podane powyżej kwoty są orientacyjne, stanowią najczęściej punkt wyjścia
  • kwota ostateczna zależy od zakresu współprac
  • jeśli masz dobrze opracowaną markę, część punktów będzie można pominąć lub tylko lekko uzupełnić (co wpłynie na obniżenie kwoty usług)
  • współpracę możesz zakończyć na dowolnym etapie
  • jest możliwość rozłożenia płatności na raty
  • otrzymasz fakturę z 23% VAT
  • będziesz bezpośrednio kontaktować się z Asią Maj Dubińską (założycielką Feel brand vibe)
  • szczerość, zaufanie i współpraca są kluczowe dla powodzenia projektu
  • pracujemy w typowych godzinach roboczych, bez weekendów
  • komunikujemy się za pośrednictwem Slack’a lub maili.
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop