Szczegóły szkolenia

Kategoria:
Autor:

399.00 

Dlaczego warto dołączyć do szkolenia

Tworzenie każdej marki zaczyna się od jednego, najważniejszego pytania: do kogo kieruję swój produkt, swoje usługi, swoją komunikację?
Bez względu w jakiej działasz branży, odpowiednie zdefiniowanie grupy docelowej jest niezbędne, aby można było zrobić następny krok:

  • stworzyć strategię biznesu
  • stworzyć identyfikację wizualną marki
  • stworzyć ofertę produktową
  • stworzyć strategię komunikacji
  • zaplanować doświadczenia klientów
  • opracować działania marketingowe
  • przeprowadzić analizę SWOT

Grupa docelowa to coś znacznie większego, niż określenie podstawowych czterech wartości: cech demograficznych, psychograficznych, geograficznych i behawioralnych. To dogłębna analiza, która wyznacza kierunek działań; odpowiada na pytanie: dlaczego to robię? Dlaczego podejmuję taką decyzję? Dlaczego warto?

Najczęstszym błędem w tworzeniu grupy docelowej jest działanie na autopilocie, brak świadomości wyznaczanych cech i zbyt powierzchowne ich określanie.

Dzięki temu szkoleniu zrozumiesz dlaczego tak ważne jest przeprowadzenie porządnej analizy grupy docelowej i co najważniejsze - zobaczysz, jak pracować z zebranymi informacjami. W szkoleniu zamieściłam wiele przykładów, które ułatwią Ci pracę nad grupą docelową Twojej marki.

 

To szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

  • dopiero zaczynasz tworzyć swoją markę,
  • masz już swoją markę, ale czujesz, że nie do końca wiesz kto jest jej odbiorcą,
  • nie bardzo wiesz, o czym pisać na swoich social mediach,
  • nie wiesz, jak poprzez komunikację swojej marki wpływać na decyzje zakupowe odbiorców,
  • nie chcesz tracić więcej czasu na działania po omacku,
  • zależy Ci na tworzeniu marki, która na zarabia a nie generuje same koszty,
  • jesteś gotów na pracę nad marką.

Co znajdziesz w szkoleniu:

 

  • Wprowadzenie: dlaczego tak ważne jest opracowanie grupy docelowej,
  • Wykorzystywanie znajomości grupy docelowej w dalszych etapach rozwoju firmy,
  • metody wyznaczania grup docelowych,
  • sposób analizowania grupy docelowej,
  • jak wyciągać wnioski z analizy nad grupą docelową,
  • case study,
  • gdzie szukać informacji o grupie docelowej,
  • pułapki w czasie tworzenia opisu grupy docelowej,
  • wykorzystanie wiedzy o grupie docelowej w komunikacji.

Wasze opinie o szkoleniu

Recenzje

Napisz pierwszą opinię o „Grupa docelowa i motywacje zakupowe”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu