Dlaczego warto dołączyć do szkolenia
Tworzenie każdej marki zaczyna się od jednego, najważniejszego pytania: do kogo kieruję swój produkt, swoje usługi, swoją komunikację?
Bez względu w jakiej działasz branży, odpowiednie zdefiniowanie grupy docelowej jest niezbędne, aby można było zrobić następny krok:
- stworzyć strategię biznesu
- stworzyć identyfikację wizualną marki
- stworzyć ofertę produktową
- stworzyć strategię komunikacji
- zaplanować doświadczenia klientów
- opracować działania marketingowe
- przeprowadzić analizę SWOT
Grupa docelowa to coś znacznie większego, niż określenie podstawowych czterech wartości: cech demograficznych, psychograficznych, geograficznych i behawioralnych. To dogłębna analiza, która wyznacza kierunek działań; odpowiada na pytanie: dlaczego to robię? Dlaczego podejmuję taką decyzję? Dlaczego warto?
Najczęstszym błędem w tworzeniu grupy docelowej jest działanie na autopilocie, brak świadomości wyznaczanych cech i zbyt powierzchowne ich określanie.
Dzięki temu szkoleniu zrozumiesz dlaczego tak ważne jest przeprowadzenie porządnej analizy grupy docelowej i co najważniejsze - zobaczysz, jak pracować z zebranymi informacjami. W szkoleniu zamieściłam wiele przykładów, które ułatwią Ci pracę nad grupą docelową Twojej marki.
To szkolenie jest dla Ciebie jeśli:
- dopiero zaczynasz tworzyć swoją markę,
- masz już swoją markę, ale czujesz, że nie do końca wiesz kto jest jej odbiorcą,
- nie bardzo wiesz, o czym pisać na swoich social mediach,
- nie wiesz, jak poprzez komunikację swojej marki wpływać na decyzje zakupowe odbiorców,
- nie chcesz tracić więcej czasu na działania po omacku,
- zależy Ci na tworzeniu marki, która na zarabia a nie generuje same koszty,
- jesteś gotów na pracę nad marką.
Co znajdziesz w szkoleniu:
- Wprowadzenie: dlaczego tak ważne jest opracowanie grupy docelowej,
- Wykorzystywanie znajomości grupy docelowej w dalszych etapach rozwoju firmy,
- metody wyznaczania grup docelowych,
- sposób analizowania grupy docelowej,
- jak wyciągać wnioski z analizy nad grupą docelową,
- case study,
- gdzie szukać informacji o grupie docelowej,
- pułapki w czasie tworzenia opisu grupy docelowej,
- wykorzystanie wiedzy o grupie docelowej w komunikacji.
Recenzje