
Przekształć swój biznes dzięki Feel Brand Vibe
Zróbmy wspólnie
wiele dobrego !
Zobacz, jak o współpracy ze mną mówią klienci Feel brand vibe i co razem zrobiliśmy.
REKOMENDACJE
Mówią, że warto
Praca nad strategią mojej marki była doświadczeniem pełnym emocji i satysfakcji. Od samego początku Asia emanowała niezwykłą pozytywnością i ciepłem.
Od razu było widać, że naprawdę słucha – nie tylko moich słów, ale też istoty tego, co chciałam przekazać poprzez moją markę.
Cały proces przebiegał w atmosferze wzajemnego szacunku i zrozumienia, a ja przez cały czas czułam się wspierana. Asia ma ten rzadki dar uchwycenia Twojej wizji i wyrażenia jej w sposób autentyczny i zgodny z Twoim prawdziwym “ja”. Serdecznie polecam!
Zakres współpracy
- Stworzenie strategii marki
Z Asią współpracujemy około roku. Korzystaliśmy z jej pomocy z zakresu strategii komunikacji oraz budowania relacji z czytelniczkami Ohme.pl.
Zaplanowała workflow newslettera, podpowiedziała i wdrożyła rozwiązania, które pomogły nam lepiej poznać insight naszych czytelniczek, co miało bezpośredni wpływ na rozwój portalu Ohme.pl.
Z jej wsparcia korzystaliśmy również przy evencie dla kobiet – Projekt dobrego życia. Asia wspierała nas w przygotowaniu grafik, prezentacji wydarzenia, komunikacji z podmiotami zewnętrznymi ale także, co było dla nas bardzo ważne, w dbaniu o relacje z uczestnikami wydarzenia on line, prowadząc całą komunikację.
Dbała o to, aby pomimo braku fizycznej obecności, uczestnicy czuli się jego częścią. To bardzo trudne zadanie, tym bardziej, że wydarzenie trwało kilka godzin. Asia zrobiła to rewelacyjnie.
Zakres współpracy
- Tworzenie materiałów reklamowych na media społecznościowe,
- tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby eventów Projekt dobrego życia,
- opracowanie strategii komunikacji newslettera,
- opracowanie najbardziej kluczowych tematów do komunikacji na podstawie insightów grupy docelowej,
- wsparcie techniczne w tworzeniu newslettera,
- prowadzenie komunikacji z uczestnikami wydarzenia online,
- dbanie o doświadczenia klientów podczas eventów,
- nagrywanie materiałów pokazujących kluczowe wartości marki podczas eventów.
Współpraca z Asią w zakresie budowania mojej marki była nieocenionym wsparciem.
Pomogła mi zorganizować strategię sprzedaży od podstaw, gdy wprowadzałam na rynek swój pierwszy produkt cyfrowy.
Dzięki jej pomocy zdołałam lepiej zrozumieć potrzeby mojej grupy docelowej, a spostrzegawczość, elastyczność i otwartość Asi na moje potrzeby sprawiły, że marka zyskała jasny kierunek. Działania stały się bardziej przemyślane i celowe, a ja czułam się zaopiekowana.
Asia łączy profesjonalizm z osobistym zaangażowaniem, co sprawia, że współpraca z nią jest nie tylko efektywna, ale i bardzo wspierająca. Jej zdolność do słuchania, głęboka analiza i kreatywne podejście do problemów sprawiają, że nie ma z nią rzeczy niemożliwych!
Zakres współpracy
- Stworzenie strategii biznesowej,
- stworzenie strategii marki,
- stworzenie strategii sprzedaży,
- określenie tożsamości marki,
- wydobycie potencjału i wyróżników marki.
Współpraca z Asią to czysta przyjemność. Kreatywność, zaangażowanie w markę klienta i sypanie pomysłami z rękawa to wyróżniki marki Fell brand vibe.
Asia pomogła mi uporządkować mocne i słabe strony marki, a także wyraźnie nazwała i zdefiniowała (na bazie tego co do tej pory robiłam) misję i cel moich działań, który czasami mi umykał.
Dzięki strategii Asi spojrzałam na swoje działania z nowej szerszej perspektywy i mogłam zacząć tworzyć z większym spokojem w sercu.
Zakres współpracy
- Stworzenie fundamentów marki: określenie grupy docelowej, wyróżników marki,
- opracowanie strategii komunikacji marki.
Dagmara miała już kilka lat działającą markę, jednakże w pewnym momencie wkradł się do niej chaos. Potrzebowała na nowo zdefiniować misję swojej marki i wyznaczyć klienta docelowego.
Wspólnie przeanalizowałyśmy mocne strony, określiłyśmy strategię komunikacji i wyznaczyłyśmy kierunek rozwoju marki.
Wyzwaniem było połączenie tej marki, z działaniami drugiej firmy.
Asia pomogła uporządkować nam grupę docelową, dla której tworzymy produkty.
Nie stworzyła strategii na nowo, co bardzo doceniamy, jedynie wskazała na co warto zwrócić uwagę w tych działaniach, które realizowane były do tej pory.
Dzięki spostrzegawczości Asi uporządkowaliśmy wspólnie to, co nie działało, dzięki czemu marka na nowo może rozkwitnąć z wyraźnym poczuciem do kogo kieruje swoje produkty.
Okazało się, że to, co założyliśmy na początku, z biegiem czasu uległo drobnym modyfikacjom, ale nie potrafiliśmy tego nazwać.
Asia wyszła temu naprzeciw.
Zakres współpracy
- Przeprowadzenie audytu dotychczasowych działań,
- wyznaczenie mocnych i słabych stron marki,
- określenie archetypu marki,
- dokładne zdefiniowanie klienta idealnego,
- wyznaczenie i nazwanie misji marki,
- wyznaczenie obszarów, które mogą wyróżnić markę na tle konkurencji,
- stworzenie szkicu komunikacji,
- stworzenie koncepcji kart podarunkowych dla klientów, dołączanych do zamówień.
Współpraca z Asią to najlepsze, co mogło mnie spotkać na starcie mojej działalności.
Jest nie tylko bardzo pracowita, kreatywna i profesjonalna, ale ma bardzo osobliwy zestaw talentów – w tym do przyjmowania różnych perspektyw i znajdowania nieszablonowych rozwiązań.
Dzięki temu potrafi szybko, sprawnie i skutecznie znaleźć słabe punkty każdego produktu czy usługi i zaproponować rozwiązania, o których nawet bym nie pomyślał, a które wywróciły do góry nogami moje spojrzenie na mój biznes.
Myślałem, że wiem, co chcę zrobić, a okazało się, że to Asia wie.
Jednocześnie jest ciepłą, otwartą osobą, dla której rzeczy niemożliwe nie istnieją, a jedynie są tylko odrobinę poza zasięgiem. Nie wiem, jak inni sobie radzą bez Asi Maj, ale ja nie zamierzam próbować!
Zakres współpracy
- Stworzenie strony internetowej,
- wsparcie w tworzeniu strategii komunikacji w mediach społecznościowych,
- pomoc w stworzeniu koncepcji powstającej marki,
- zainicjowanie działań z innycmi firmami, w których jest klient docelowy marki.
- Ocieplenie wizerunku w komunikacji bezpośredniej z klientem,
- określenie słabych stron marki i zainicjowanie działań naprawczych,
- wsparcie w technicznej obsłudze newslettera.
- Stworzenie całej koncepcji nowo powstającego kursu dla ósmoklasisów – począwszy na formie a na grywalizacji kończąc,
- stworzenie strony internetowej i platformy kursowej.
- Wsparcie w komunikacji bezpośredniej z klientem i dbanie o relacje z klientami,
- zainicjowanie stworzenia produktu cyfrowego, którego celem było m.in wzmocnienie autorytetu klientki,
- zadbanie o wizerunek marki w kontaktach z klientem.
- Opieka nad harmonogramem treści w mediach społecznościowych – dbanie o to, aby wszystkie projekty, które obecnie były prowadzone – miały zapewnioną komunikację i nie dublowały terminów publikacji,
- koordynacja działań kilku project managerek,
- wsparcie w tworzeniu grafik oraz treści do SM.
- Wsparcie w tworzeniu branżowej konferencji stacjonarnej i cyfrowej,
- kontakt z prelegentami i koordynacja działań,
- pomoc w stworzeniu oferty dystrybucji czasopisma.
- Stworzenie strategii działań marki oraz produktów, które wzmocniłyby wizerunek marki jako doświadczonego, zaangażowanego i opiekującego się uczniami korepetytora,
- uzupełnienie komunikacji marki o ważne dla grupy odbiorców elementy,
- stworzenie strategii postów blogowych,
- stworzenie drugiego kanału sprzdaży kursów,
- poszerzenie grupy docelowej.