Portfolio

i referencje

od pierwszego maila do realizacji 

Czując, że nadchodzą we mnie zmiany, spotkałam się z Asią online, aby przegadać to co zaczyna we mnie pracować pod kątem strategii biznesowo komunikacyjnej. Są to tematy bardzo obszerne i nie zawsze siedząc w swojej branży, wiemy jak podejść do czegoś szerzej, a z drugiej strony prościej, by nie utrudniać sobie i klientom korzystania z biznesu, jego wizji i spełnianych potrzeb.

Na spotkaniach Asia pomogła mi dostrzec nowe możliwości uproszczenia oferty, zwróciła uwagę które moje pomysły mają potencjał wystrzelenia w kosmos ze względu na to, że nie ma ich obecnie w mojej branży. Z łatwością robi analizę wyróżników marki, podkreśla mocne strony które warto jeszcze mocniej wykorzystać jako siłę napędową nowych działań, komunikacji, ofert, sposobu sprzedaży.

Nigdy nie zmusza, zawsze proponuje, otwiera głowę i pomaga we wdrażaniu swoich pomysłów w tempie dostosowanym do klienta.

Marta Woźna

paniwoznafotografia.pl

Zakres współpracy

  • konsultacje komunikacyjne i strategiczne

To co najbardziej lubię we współpracy z Asią, to konkrety – wszystkie jej wskazówki są praktycznen i szczegółowe. To dzięki wielkiemu zaangażowaniu.

Asia patrzy na markę oczami klienta, a nie tylko od strony biznesowej, dzięki czemu pomaga komunikować się do osób, które nie miały styczności z marką czy produktem.

Jako właściciele biznesów często jesteśmy obciążeni “klątwą wiedzy” – trudno nam postawić się na miejscu kogoś, kto zupełnie nie zna naszej oferty. Asia pomaga przebić się przez tę barierę i robi to bardzo konkretnie, bez lania wody i ogólnikowych porad.

Serdecznie polecam współpracę.

Aleksandra Bartnicka

wonder fine jewellery

Zakres współpracy

  • Analiza dotychczasowej komunikacji marki
  • Analiza komunikacji konkurencji 
  • Przełożenie wyróżników marki na możliwości komunikacyjne marki 
  • Stworzenie szkicu możliwych komunikatów marki 
  • Wprowadzenie czynnika emocjonalnego do komunikacji marki

Współpraca z Asią przy tworzeniu mojej strony internetowej dbajowzrok.pl była czystą przyjemnością. Świetny kontakt, pełne zrozumienie moich potrzeb i szybka realizacja – to wszystko sprawiło, że cały proces przebiegł sprawnie i bez stresu.

Strona jest elegancka, przejrzysta i dokładnie taka, jaką sobie wymarzyłam. Serdecznie polecam Asię każdemu, kto szuka profesjonalizmu i kreatywnego podejścia.

Justyna Nater

dbaj o wzrok

Zakres współpracy

  • Stworzenie strony internetowej

Praca nad strategią mojej marki była doświadczeniem pełnym emocji i satysfakcji. Od samego początku Asia emanowała niezwykłą pozytywnością i ciepłem.

Od razu było widać, że naprawdę słucha – nie tylko moich słów, ale też istoty tego, co chciałam przekazać poprzez moją markę.

Cały proces przebiegał w atmosferze wzajemnego szacunku i zrozumienia, a ja przez cały czas czułam się wspierana. Asia ma ten rzadki dar uchwycenia Twojej wizji i wyrażenia jej w sposób autentyczny i zgodny z Twoim prawdziwym “ja”. Serdecznie polecam!

Klaudia Saferna

biohacking.coach

Zakres współpracy

  • Stworzenie strategii marki

Z Asią współpracujemy około roku. Korzystaliśmy z jej pomocy z zakresu strategii komunikacji oraz budowania relacji z czytelniczkami Ohme.pl.

Zaplanowała workflow newslettera, podpowiedziała i wdrożyła rozwiązania, które pomogły nam lepiej poznać insight naszych czytelniczek, co miało bezpośredni wpływ na rozwój portalu Ohme.pl.

Z jej wsparcia korzystaliśmy również przy evencie dla kobiet – Projekt dobrego życia. Asia wspierała nas w przygotowaniu grafik, prezentacji wydarzenia, komunikacji z podmiotami zewnętrznymi ale także, co było dla nas bardzo ważne, dbaniu o relacje z uczestnikami wydarzenia on line, prowadząc całą komunikację.

Dbała o to, aby pomimo braku fizycznej obecności, uczestnicy czuli się jego częścią. To bardzo trudne zadanie, tym bardziej, że wydarzenie trwało kilka godzin. Asia zrobiła to rewelacyjnie.

Gosia Ohme

CEO, ohme.pl

Zakres współpracy

    • Tworzenie materiałów reklamowych na media społecznościowe,
    • tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby eventów Projekt dobrego życia,
    • opracowanie strategii komunikacji newslettera,
    • opracowanie najbardziej kluczowych tematów do komunikacji na podstawie insightów grupy docelowej, 
    • wsparcie techniczne w tworzeniu newslettera, 
    • prowadzenie komunikacji z uczestnikami wydarzenia online, 
    • dbanie o doświadczenia klientów podczas eventów,
    • nagrywanie materiałów pokazujących kluczowe wartości marki podczas eventów.

    Współpraca z Asią w zakresie budowania mojej marki była nieocenionym wsparciem.

    Pomogła mi zorganizować strategię sprzedaży od podstaw, gdy wprowadzałam na rynek swój pierwszy produkt cyfrowy.

    Dzięki jej pomocy zdołałam lepiej zrozumieć potrzeby mojej grupy docelowej, a spostrzegawczość, elastyczność i otwartość Asi na moje potrzeby sprawiły, że marka zyskała jasny kierunek. Działania stały się bardziej przemyślane i celowe, a ja czułam się zaopiekowana.

    Asia łączy profesjonalizm z osobistym zaangażowaniem, co sprawia, że współpraca z nią jest nie tylko efektywna, ale i bardzo wspierająca. Jej zdolność do słuchania, głęboka analiza i kreatywne podejście do problemów sprawiają, że nie ma z nią rzeczy niemożliwych!

    Adrianna Zielińska

    CEO, alabasterfox.studio

    Zakres współpracy

      • Stworzenie strategii marki,
      • stworzenie strategii sprzedaży,
      • określenie tożsamości marki,
      • wydobycie potencjału i wyróżników marki.

      Współpraca z Asią to czysta przyjemność. Kreatywność, zaangażowanie w markę klientasypanie pomysłami z rękawa to wyróżniki marki Fell brand vibe.

      Asia pomogła mi uporządkować mocne i słabe strony marki, a także wyraźnie nazwała i zdefiniowała (na bazie tego co do tej pory robiłam) misję i cel moich działań, który czasami mi umykał.

      Dzięki strategii Asi spojrzałam na swoje działania z nowej szerszej perspektywy i mogłam zacząć tworzyć z większym spokojem w sercu.

      Dagmara Sobczak

      dagmarasobczak.pl

      Zakres współpracy

      • Stworzenie fundamentów marki: określenie grupy docelowej, wyróżników marki,
      • opracowanie strategii komunikacji marki.

      Dagmara miała już kilka lat działającą markę, jednakże w pewnym momencie wkradł się do niej chaos. Potrzebowała na nowo zdefiniować misję swojej marki i wyznaczyć klienta docelowego.

      Wspólnie przeanalizowałyśmy mocne strony, określiłyśmy strategię komunikacji i wyznaczyłyśmy kierunek rozwoju marki.

      Wyzwaniem było połączenie tej marki, z działaniami drugiej firmy.

      Asia pomogła uporządkować nam grupę docelową, dla której tworzymy produkty.

      Nie stworzyła strategii na nowo, co bardzo doceniamy, jedynie wskazała na co warto zwrócić uwagę w tych działaniach, które realizowane były do tej pory.

      Dzięki spostrzegawczości Asi uporządkowaliśmy wspólnie to, co nie działało, dzięki czemu marka na nowo może rozkwitnąć z wyraźnym poczuciem do kogo kieruje swoje produkty.

      Okazało się, że to, co założyliśmy na początku, z biegiem czasu uległo drobnym modyfikacjom, ale nie potrafiliśmy tego nazwać.

      Asia wyszła temu naprzeciw.

      Dagmara Sobczak

      CEO, kammanature.com.pl

      Zakres współpracy

        • Przeprowadzenie audytu dotychczasowych działań,
        • wyznaczenie mocnych i słabych stron marki,
        • określenie archetypu marki,
        • dokładne zdefiniowanie klienta idealnego,
        • wyznaczenie i nazwanie misji marki, 
        • wyznaczenie obszarów, które mogą wyróżnić markę na tle konkurencji,
        • stworzenie szkicu komunikacji,
        • stworzenie koncepcji kart podarunkowych dla klientów, dołączanych do zamówień.

        Współpraca z Asią to najlepsze, co mogło mnie spotkać na starcie mojej działalności.

        Jest nie tylko bardzo pracowita, kreatywna i profesjonalna, ale ma bardzo osobliwy zestaw talentów – w tym do przyjmowania różnych perspektyw i znajdowania nieszablonowych rozwiązań.

        Dzięki temu potrafi szybko, sprawnie i skutecznie znaleźć słabe punkty każdego produktu czy usługi i zaproponować rozwiązania, o których nawet bym nie pomyślał, a które wywróciły do góry nogami moje spojrzenie na mój biznes.

        Myślałem, że wiem, co chcę zrobić, a okazało się, że to Asia wie.

        Jednocześnie jest ciepłą, otwartą osobą, dla której rzeczy niemożliwe nie istnieją, a jedynie są tylko odrobinę poza zasięgiem. Nie wiem, jak inni sobie radzą bez Asi Maj, ale ja nie zamierzam próbować!

        Maciej Żółtowski

        Radca prawny

        Zakres współpracy

          • Stworzenie strony internetowej,
          • wsparcie w tworzeniu strategii komunikacji w mediach społecznościowych,
          • pomoc w stworzeniu koncepcji powstającej marki,
          • zainicjowanie działań z innycmi firmami, w których jest klient docelowy marki.
          • Ocieplenie wizerunku w komunikacji bezpośredniej z klientem,
          • określenie słabych stron marki i zainicjowanie działań naprawczych,
          • wsparcie w technicznej obsłudze newslettera.

          Devangari art

          • Stworzenie całej koncepcji nowo powstającego kursu dla ósmoklasisów – począwszy na formie a na grywalizacji kończąc,
          • stworzenie strony internetowej i platformy kursowej.

          Qjonka.pl

          • Wsparcie w komunikacji bezpośredniej z klientem i dbanie o relacje z klientami,
          • zainicjowanie stworzenia produktu cyfrowego, którego celem było m.in wzmocnienie autorytetu klientki,
          • zadbanie o wizerunek marki w kontaktach z klientem.

          Moyemu.com

          • Opieka nad harmonogramem treści w mediach społecznościowych – dbanie o to, aby wszystkie projekty, które obecnie były prowadzone – miały zapewnioną komunikację i nie dublowały terminów publikacji,
          • koordynacja działań kilku project managerek,
          • wsparcie w tworzeniu grafik oraz treści do SM.

          Wymagajace.pl

          • Wsparcie w tworzeniu branżowej konferencji stacjonarnej i cyfrowej,
          • kontakt z prelegentami i koordynacja działań,
          • pomoc w stworzeniu oferty dystrybucji czasopisma.

          Dbaj o wzrok

          • Stworzenie strategii działań marki oraz produktów, które wzmocniłyby wizerunek marki jako doświadczonego, zaangażowanego i opiekującego się uczniami korepetytora,
          • uzupełnienie komunikacji marki o ważne dla grupy odbiorców elementy,
          • stworzenie strategii postów blogowych,
          • stworzenie drugiego kanału sprzdaży kursów,
          • poszerzenie grupy docelowej.

          MatMasterka.pl

          Hej

          jeśli ta współpraca ma się udać, to wiedz, że

          1. Tworzenie komunikacji, doświadczeń klientów oraz budowanie wizerunku to proces, który nie dzieje się z dnia na dzień.

          2. Każda marka jest inna – nie można zastosować tu żadnych gotowych rozwiązań.

          3. Opracowane działania mają za zadanie wspierać określone przez Ciebie cele biznesowe.

          4. Pracujemy w oparciu o design thinking.

          5. Aby współpraca była owocna – kluczowe są otwartość, wspólne poczucie celu, szacunek i dojrzałość emocjonalna.

          6. Lubimy porządek i działania zgodne ze sztuką – to pozwala wyeliminować chaos i mnóstwo niepotrzebnych emocji.

          7. Choć pracujemy strategicznie – nasza praca jest kreatywna. Nie wrzucaj nas w ramy. Jeśli lubisz zwroty: przyjęło się, w tej branży tak się robi… – ta współpraca nie uda się.

          8. Feel brand vibe to partner, towarzysz – będziemy wspierać działania Twojej marki, ale ostateczna decyzja zawsze jest Twoja. 

          0
            0
            Koszyk
            Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu